Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Du kunne faen ikke pult en mykost i fillebiter engang håvar! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg ligger i senga mi, naken og våt etter å ha latt fingrene mine gli frem og tilbake over den sensitive blomsten min. Det kiler. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Håvard* Jeg kan godt få den å kile ekstra mye I got some magic in my fingers. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg ligger i senga mi, naken og våt etter å ha latt fingrene mine gli frem og tilbake over den sensitive blomsten min. Det kiler. Hadde ikke pult deg med ildtang engang! 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Så gå å pul deg selv istedenfor da Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Lov å slikke samtidig, det er så deilig. Da blir niplene mine harde. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Hmm ja jeg skrev jo at jeg er som et dyr, jeg liker å slikke opp alt. Endret 14. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Hadde ikke pult deg med ildtang engang! Du gjør meg bare kåtere. Du skal knulle meg en dag. Du er min Mount Everest. Du skal bestiges. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Så gå å pul deg selv istedenfor da Du oppfører deg som steve carell i anchorman. -_- Hadde ikke pult deg med ildtang engang! Du gjør meg bare kåtere. Du skal knulle meg en dag. Du er min Mount Everest. Du skal bestiges. Da må du isåfall slippe noen alvorlige mengder daterape drugs ned i drinken min. Og jeg usikker på hvor mye du da hadde fått ut av det. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skopolamin. - Hadde fått mye ut av det, hehe. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Så gå å pul deg selv istedenfor da Du oppfører deg som steve carell i anchorman. -_- Hmm jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke, vet nok ikke hva du snakker om en gang. Men er nok ikke det verste noen har sagt om meg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Du kan få sloppy seconds etter Håvard har tømt seg. Da er jeg ekstra smurt der nede. Blir som å putte den rett inn i lotion flaska. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skopolamin. - Hadde fått mye ut av det, hehe. Psst, ikke gi hun ideer. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skopolamin. - Hadde fått mye ut av det, hehe. Tell me more.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Du kan få sloppy seconds etter Håvard har tømt seg. Da er jeg ekstra smurt der nede. Blir som å putte den rett inn i lotion flaska. Tja, om lotionflaska var ei utpult 15 år gammel smått tilbakestående sjømansbrud? edit: Så gå å pul deg selv istedenfor da Du oppfører deg som steve carell i anchorman. -_- Hmm jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke, vet nok ikke hva du snakker om en gang. Men er nok ikke det verste noen har sagt om meg Hehe, tror jeg gjerne. Endret 14. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Prøvde en Lotion flaske en gang. Endte dessverre med at den satt seg fast og at den stoppet blodstrømingen sånn at jeg måtte gå rundt på skolen med en lotionflaske i buksa mi Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) skal ned på hjørnet nedi gata her imorra å høre om de narkisene har no som ligner. Narkisene her i byen har moves like Jagger. Så de kan shitten sin. Håvard, vi kan leke flasketuten peker på. Det går bra. Endret 14. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nei den er ikke der nede nå lenger, etterhvert ble jeg så sprengkåt at ja.. dere kan bare tenke dere hva som skjedde. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skopolamin. - Hadde fått mye ut av det, hehe. Tell me more.. Blokkerer hjernens evne til å tenke rasjonelt. Hjernen vil da "tenke" alle verbale kommandoer. - Menneskelig fjernstyring, med andre ord. Syke greier. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Skopolamin. - Hadde fått mye ut av det, hehe. Tell me more.. Blokkerer hjernens evne til å tenke rasjonelt. Hjernen vil da "tenke" alle verbale kommandoer. - Menneskelig fjernstyring, med andre ord. Syke greier. Så det vil rett og slett bety at hvis en person er dopet av det dopet så vil den personen gjøre alt jeg befaler? Sannhetserum med andre ord? Endret 14. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå