Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det kan vi ordne, bare send meg personalia, så skal jeg sende noen folk som plukker deg opp. Først må du verifisere at det er deg via telefon, så må det etterkontrolleres at du bor på den adressen som du opplyser om. Da skal du bli utsatt for sadomasochisme av en stor feit neger som knuser ræven din med sin feite kuk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ingen kontaktinformasjon?

Så du ville ikke bli misbrukt likevel? Tenkte meg det ja :) Da fremstår innleggene dine som meningsløs svada. Skal du trolle på et høyere nivå, da gjelder det å finne et balansepunkt, der folk tror du er seriøs, men så egentlig troller du, slik jeg gjør nå.

Hadde jeg fortsatt slik lenge nok til det ble 200 nye innlegg med deg og meg, så hadde tråden din blitt sperret og muligens slettet fordi det er for mye å rydde opp i for moderator gruppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal du trolle på et høyere nivå, da gjelder det å finne et balansepunkt, der folk tror du er seriøs, men så egentlig troller du, slik jeg gjør nå.

Du mener sånn jeg har gjort i 5 år?

Hvis du vil at det hele skal eksplodere, så angriper du skrivemåten til brukerne slik at du hisser de på deg. Deretter lurer du de inn i en sirkeldiskusjon, slik at du etterhvert kan diskutere ting som er blitt diskutert på nytt. En turbo kan være personangrep, men da øker faren for at tråden blir sperret og du utestengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...