Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Tror du at jeg greier å få din kjære tråd stengt? Jeg har fått mange tråder stengt tidligere. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hvorfor i alle dager vil du ha tråden stengt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen kommentar Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Du trenger en real runk Tricell. Ta med deg spenol og dasspapir og gå nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan jeg få lov til å bruke deg som et sexleketøy? Alle krav fra ordinære brukere får automatisk avslag Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) http://unarmed.shlomifish.org/909.html Humret litt. Edit; Tror kanskje den artikkelen kunne hjulpet deg litt tricell Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Jeg hater bli brukt... Jeg vil mye heller bli misbrukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det kan vi ordne, bare send meg personalia, så skal jeg sende noen folk som plukker deg opp. Først må du verifisere at det er deg via telefon, så må det etterkontrolleres at du bor på den adressen som du opplyser om. Da skal du bli utsatt for sadomasochisme av en stor feit neger som knuser ræven din med sin feite kuk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg hater bli brukt... Jeg vil mye heller bli misbrukt. Problemet med å bli misbrukt, er at da tar det lenger tid mellom hvert bruk. Blir du velbrukt, er du mye raskere klar for nytt bruk. Ingenting er verre enn ødelagte leketøy. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg vil ha en kjæreste som kan gi meg strekkmerker rundt munnen. Noen her som har stor nok? Slimda: Jo mer ødelagte menneske, desto større utfordring. Jeg liker gutter som liker en utfordring. Endret 13. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er ikke mye utfordring i å grave et hull i bakken en mørk kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen kontaktinformasjon? Så du ville ikke bli misbrukt likevel? Tenkte meg det ja Da fremstår innleggene dine som meningsløs svada. Skal du trolle på et høyere nivå, da gjelder det å finne et balansepunkt, der folk tror du er seriøs, men så egentlig troller du, slik jeg gjør nå. Hadde jeg fortsatt slik lenge nok til det ble 200 nye innlegg med deg og meg, så hadde tråden din blitt sperret og muligens slettet fordi det er for mye å rydde opp i for moderator gruppen. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Du er som en plagsom sutrete kvise oppi fitta mi Tricell. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal du trolle på et høyere nivå, da gjelder det å finne et balansepunkt, der folk tror du er seriøs, men så egentlig troller du, slik jeg gjør nå. Du mener sånn jeg har gjort i 5 år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal du trolle på et høyere nivå, da gjelder det å finne et balansepunkt, der folk tror du er seriøs, men så egentlig troller du, slik jeg gjør nå. Du mener sånn jeg har gjort i 5 år? Hvis du vil at det hele skal eksplodere, så angriper du skrivemåten til brukerne slik at du hisser de på deg. Deretter lurer du de inn i en sirkeldiskusjon, slik at du etterhvert kan diskutere ting som er blitt diskutert på nytt. En turbo kan være personangrep, men da øker faren for at tråden blir sperret og du utestengt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 pung Dypt uenig i denne påstanden. Har du kilder? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Pffth, bare implanter det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå