Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vel, nå er jeg her, så nå får dere skikke dere litt. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Alle menns drøm er å få en kvinne ned på alle fire, ikledd svarte lakkstøvletter og konduktørlue, med et grønt flagg i hånda mens hun roper: “Klart i spor to!” kilde 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det tror jeg hadde vært en definitiv moodkiller. Konduktørlue, grønt flagg og analsex? Står over, takk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Mer sære ting samtidig = artigere! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ja jeg har hatt så lyst å be samtlige om å krabbe opp igen i mora si og bli der, og her kan jeg faktisk gjøre det om de kommer inn hit! Og da har dem valgt å komme inn hit sjøl! Så jeg kan spytte oppgulpa jizz på dem.. Ufrivillig cumswapping Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hva om folk vil krype opp i deg? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja jeg har hatt så lyst å be samtlige om å krabbe opp igen i mora si og bli der, og her kan jeg faktisk gjøre det om de kommer inn hit! Og da har dem valgt å komme inn hit sjøl! Så jeg kan spytte oppgulpa jizz på dem.. Ufrivillig cumswapping Kan du ikke heller si "spytte oppfjerta jizz på dem" høres mer sexeh ut.. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Første afrikaner i universet Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Ja det kan de godt gjøre, men da får dem regne med å ligge sammen med det uferdig fosteret mitt som jeg ikke har giddi å skrapa ut hos legen enda. Noen ganger bare glir det ut for fosteret er så slapt og hengete. Da må jeg bare døtte opp igjen. Ja Primer4, jeg lekte creampie med en engang. Jeg slutta fort når det hele ble til en dirty sanchez jeg ikke hadde sagt meg enig i. Så det der gidder jeg ikke en gang til. Endret 13. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen ganger bare glir det ut for fosteret er så slapt og hengete. Da må jeg bare døtte opp igjen. Det døde fostere ditt har sikkert fått nok pikk for en livstid. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja Primer4, jeg lekte creampie med en engang. Jeg slutta fort når det hele ble til en dirty sanchez jeg ikke hadde sagt meg enig i. Så det der gidder jeg ikke en gang til. Viste ikke du var så jævlig prippen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det tror jeg hadde vært en definitiv moodkiller. Konduktørlue, grønt flagg og analsex? Står over, takk. Du hadde meg allerede når du nevnte konduktørlue. Jeg liker menn i uniform. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Jeg ble litt prippen etter ingen av venninnene mine ville bli med på remake av 2 girls 1 cup. Jeg hadde tenkt å ta med 1 dog også men var ingen av de horene som ble med så da ga jeg bare faen. Om de skal være så jævlig pripne så skal jeg også det! For hevn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det tror jeg hadde vært en definitiv moodkiller. Konduktørlue, grønt flagg og analsex? Står over, takk. Du hadde meg allerede når du nevnte konduktørlue. Jeg liker menn i uniform. Jeg foretrekker jenter i Uniform. Gjerne Evas uniform. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg hadde tenkt å ta med 1 dog også men var ingen av de horene som ble med så da ga jeg bare faen. Om de skal være så jævlig pripne så skal jeg også det! For hevn. Du vet det er mange bedre måter og få hevn på. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det tror jeg hadde vært en definitiv moodkiller. Konduktørlue, grønt flagg og analsex? Står over, takk. Du hadde meg allerede når du nevnte konduktørlue. Jeg liker menn i uniform. Jeg foretrekker jenter i Uniform. Gjerne Evas uniform. Ikke vær så jævlig hetro nå da. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ja men voldtekt er så innmari 2011 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja men voldtekt er så innmari 2011 Mener heller at du kunne gjort noe "teit" også hadde de fått dårlig samvittighet fordi de ikke var der for deg tidligere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ikke vær så jævlig hetro nå da. Kan ikke noe for det. Den eneste typen homofili som gir meg tenning, er mellom jenter uten penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå