Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 AVFØRING Så utrolig umodent!! Er det her jeg skal vise til "The human centipede" videoen jeg posta på forrige side? nei, den kan du vente litt med. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg er afraid. Jeg er veldig afraid. Min er mye søtere og hyggeligere, du kan godt hilse på ham hvis du vil Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ja din er sikkert nudelig.. Be han stikke innom meg en gang da. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja din er sikkert nudelig.. Be han stikke innom meg en gang da. Kanskje jeg kommer imorgen da Jeg må bare si dette til deg for å utrykke min kjærlighet: Min kjærlighet for deg er som diaré. Jeg klarer ikke å holde den tilbake. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nei nå skal jeg fingre og sove. ok hade ThaHoward, aww det er det søteste noen har sagt til meg noen gang. nattaronk Endret 13. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Så du ble så kåt av sjekkereplikkene og Håvard Junior ja 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 ThaHoward, aww det er det søteste noen har sagt til meg noen gang. nattaronk Får vel gjøre det jeg også i ren solidaritet nattaronk Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fitta stakk! Slapp av folkens, jeg skal ta godt vare på henne for dere Lenke til kommentar
me1 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja din er sikkert nudelig.. Be han stikke innom meg en gang da. Kanskje jeg kommer imorgen da Jeg må bare si dette til deg for å utrykke min kjærlighet: Min kjærlighet for deg er som diaré. Jeg klarer ikke å holde den tilbake. Lekkert sagt Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Slapp av folkens, jeg skal ta godt vare på henne for dere Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hva sier dere til folk med gåsehud på pikken? Få pikken ut av gåsa! HAHAHHAAHAHHAHAAHHAHAHAAH. Hvorfor puler flodhester under vann? Jo hvordan skal ellers en 400 kilos fitte bli våt? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHAHAAHHAAH! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Slapp av folkens, jeg skal ta godt vare på henne for dere Lenke til kommentar
me1 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Dere skjeder dere ass gutta! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 "Du er den sykeste personen jeg noen gang har kommet over" sa jeg til den kreftsjuke kompisen min da jeg onanerte meg til orgasme over han på sjukehuset istad. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 EY JohnsonJr, jeg er faen ikke no fitte!!Jeg er en skjør yndig blomst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå