Reapeer Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei. Jeg lurte på om det var noen som kunne gitt meg en del informasjon om de to forskjellige type motorene. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
MaxLehm Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine http://en.wikipedia.org/wiki/Four-stroke_engine Her er litt info. Finns mye mer på nettet, google er dinvenn :-) 1 Lenke til kommentar
sindreespelien Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 viss du vil ha en fin 4. takter kjøp deg Honda cbr viss du vil ha en fin 2. takter kjøp deg Honda nsr ;-) Lenke til kommentar
Reapeer Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Skal ikke ha Honda Cbr.. spinkel sykkel, sliter litt i oppover bakker også .. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vel, til å være lett-sykkel er Honda CBR akkurat passe. YZF og RS prøver å være noe de ikke er Sliter i oppoverbakker? Pisspreik. 2-takt: Mer hissig, bruker mere bensin, kan kreve mer vedlikehold. 4-takt: Ikke så hissig, bruker mindre bensin, og krever mindre vedlikehold. Lenke til kommentar
Reapeer Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 1:34, De sier mye bra om den men jeg syntes den ser litt liten og spinkel ut. Men jeg vet ikke særlig om denne sykkelen da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Og som jeg sier igjen, med tanke på at det er en lett-sykkel på bare 125cc er det utseendet helt passe. YZF prøver å ligne R6 og R1. Ser latterlig ut, selv om det er en nydelig sykkel. Apriliaen er jo heller ikke så veldig mye større en CBR'en. Sett trim på sykkelen, så vil den gå bra uansett hvilket merke eller modell du har. Hadde dog jeg hatt et valg mellom de tre ville jeg gått for Apriliaen. Totakt og tøff lyd! Endret 20. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Reapeer Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Ok, men er dette et bra kjøp egentlig ? Aprilia Rs 125 06' som har gått 20 000km med Jolly Moto. + Kjøre dress, hjelm, hansker og sko Til 30 500 ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er litt usikker egentlig. Er faktisk ikke helt sikker på hva som vil være en passende pris. Sykkelen begynner jo å bli gammel, men har ikke gått særlig langt. Og du får med en del stæsj på kjøpet. Du burde ta en titt på den i hvert fall. Nypris på en RS er jo over 50 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå