smarties1 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hei, jeg må oppdatere The sims 3 spillet mitt til nyeste oppdatering men når jeg trykker på oppdater, så bare står den der i evigheter uten å gjøre noe. Når jeg trykker på vinduet for å se om den begynner å oppdatere så bare sier den at programmet ikke svarer og at jeg enten kan vente til programmet svarer, eller lukke programmet. Jeg har prøvd begge deler og det er bare mulig å lukke programmet, så jeg får ikke oppdatere. Håper noen kan hjelpe meg, takk på forhånd! Endret 12. august 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Prøvd å kjøre launcher som administrator? Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Prøvd å kjøre launcher som administrator? Nei, tror ikke det? Hvordan gjør man det? Unnskyld er litt nuub... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Høyreklikk og velg kjør som administrator/run as administrator. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Høyreklikk og velg kjør som administrator/run as administrator. Skal jeg høyreklikke på launcheren og gjøre det? Hva skal jeg gjøre når jeg kjører som administrator? Edit: skrev feil... Endret 13. august 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja, da kan de hende det går. http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows-vista/What-happened-to-the-Run-as-command kanskje nyttig å lese. Eller http://support.microsoft.com/kb/922708/no som har en mer punkt for punkt guide. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Har lest dem begge to, og den første artikkelen forteller ikke hva jeg skal gjøre når jeg kjører som administrator. Mens den andre egentlig er ment for Windows Vista hvis man leser nederst (det går nok på Windows 7 også). Men ingen av de forklarer hva jeg skal gjøre når jeg kjører som administrator. Har prøvd å kjøre som administrator å oppdatere sånn, men det går ikke. Må jeg ha Origin for å installere oppdateringer? Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg har fortsatt det samme problemet, noen som kan hjelpe? Endret 1. september 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Tar denne tråden opp igjen på uløst, i og med at jeg sliter med det samme problemet igjen. Denne gangen gjelder det en annen oppdatering som er nyere (spilloppdatering 1.38). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå