Jallamannen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg får ikke brukt verken imageeditor eller sendfile(fra christersson.org).. d står kun at den ikke finner mobilen.. får ikke installert communication suite skikkelig heller.. men jeg har koblet opp telefonen og bruker pccontrol uten problemer.. må jeg installere eller konfigurere noe mer? noen som vet? jeg bruker bluetooth!!!!! Finnes d evt noen andre programmer til å sende spill(java) til mobilen?? anyone? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du trenger ikke software i det hele tatt. Bare høyreklikk filene du skal sende og velg BT-mottaker. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 for å få de programmene til å funke må du ha xtend connect installert, følger med på cd som var med telefonen. Har du det allerede installert tipper jeg at du bare trenger å gå inn i kontroll panel og enable den com porten som bt'en connecter til så skulle alt gå som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå