тurbonєℓℓo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det måtte vel i så tilfelle ligge i utboksen din. Akkurat DET kan alle se at det ikke er... Da ville det ikke stått "sendt av kgun" (...) Da ville det stått "sendt av turbonello" (...) Sier ikke det seg selv? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå synes jeg at noen skal sende dere i skammekroken begge to. Dette er bare dumt. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Skammekroken for å forsvare meg selv? Har du observert mine korte svar? Det hadde jo vært lett for en adminstrator å bekrefte om de har motatt den omtalte meldingen. Hvis den ikke er motatt, kan jeg jo rapportere den på nytt. Endret 22. august 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 For å være ærlig. Jeg bryr meg ikke hvem av dere som har rett. Ikke har jeg eller noen andre brukere mulighet for å verifisere det heller. Så hvorfor plage oss med deres mellomværende i det hele tatt? Ta det på "kammerset", og inviter en admin til å delta. Og la oss få diskutere politikk i fred. Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Greit for meg om det settes strek med den posten. Endret 22. august 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Internett troll, defineres av kgun som følgende: Alle som ikke har de samme meningene som kgun. Nei også kverulanter og de som hamrer løs på fakta feil er internet troll. Bevis Start her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1496012&p=20899066 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nei også kverulanter og de som hamrer løs på fakta feil er internet troll. Bevis Start her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1496012&p=20899066 Selv om denne debatten kanskje var litt kjedelig så syns jeg Kgun fortjener ros for bildet av den elegante hvite ugla. Det er virkelig en vakker fugl! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Selv om denne debatten kanskje var litt kjedelig så syns jeg Kgun fortjener ros for bildet av den elegante hvite ugla. Det er virkelig en vakker fugl! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 og popcornet i panna spretter ... I love the smell of pocorn in the morning - It smells like victory https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png It also signals transformation. That little yellow kernel gets all excited, turns inside out and explodes Into wonderful light and fluffy morsels of culinary delight If only our debates could turn out so well! 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling. Endret 12. september 2013 av medlem-304477 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling. Ikke nødvendigvis. Om det er passende å kalle noe trolling avhenger av intensjon og situasjon. Multisitater i seg selv trenger ikke å være feil. Hvis det brukes til å dumme ut den andre er det dårlig stil og kan kalles trolling. Men noen ganger kan multisitater være en fin måte å gi oversikt over en mer kompleks argumentasjonsrekke. Ellers: trolling er ikke noe stress. Enten er det noe verdifullt i bidraget og da verdsetter du det og finner noe å lære av det. Ellers bare ignorerer du det totalt Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Med tanke på at livet er kort og at masse interessant skjer: Hvorfor bruke så mye som et sekund av tiden på å engasjere seg i trolling? Andre får gjøre hva de vil. Hvis de kommer med noe fornuftig kritikk kan jeg lære noe av det. Hvis ingenting fornuftig kan finnes er det kanskje underholdning. Du ler en liten latter og øyeblikket etterpå er du dypt engasjert i neste interessante ting og har allerede for lengst glemt støyen som drukner i gullet 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Med tanke på at livet er kort og at masse interessant skjer: Hvorfor bruke så mye som et sekund av tiden på å engasjere seg i trolling? Andre får gjøre hva de vil. Hvis de kommer med noe fornuftig kritikk kan jeg lære noe av det. Hvis ingenting fornuftig kan finnes er det kanskje underholdning. Du ler en liten latter og øyeblikket etterpå er du dypt engasjert i neste interessante ting og har allerede for lengst glemt støyen som drukner i gullet det er ikke støyen som plager deg - det er du som plager støyen .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling. Hvorfor det? Før var dette en del av forum plattformens funksjonalitet. Det ble så mang nivåer av sitering at funksjonaliteten ble fjernet. Personlig synes jeg det er en fordel. Noen vil nok savne muligheten. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvorfor det? Før var dette en del av forum plattformens funksjonalitet. Det ble så mang nivåer av sitering at funksjonaliteten ble fjernet. Personlig synes jeg det er en fordel. Noen vil nok savne muligheten. "Muligheten" er fortsatt der, bare ikke automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg savner den ikke. Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 "Muligheten" er fortsatt der, bare ikke automatisk. Muligheten ligger gjemt dypt innvendig i kjernenav argumentet 1 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg savner den ikke. Det er ikke noe å savne , den er her fortsatt , som en god gammel venn iblandt oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Det er ikke noe å savne , den er her fortsatt , som en god gammel venn iblandt oss Man burde endret navn til labyrint sitering. Jeg har jo min egen labyrint av semantiske lenker. Endret 13. september 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lange innlegg med multisiterte multisitat er også trolling. Spørs om poenget med multisiteringen er å la tekstmengden spinne ut av kontrol, for at man skal "glemme" hva det egentlig ble diskutert. Dog, Skatteflyktning har mange gode eksempler på hvordan man ikke skal bruke sitatfunksjonen. Du finne en fin blokk med tekst, og stiller lengre spørsmål med hver bit av den, så ofte som mulig, bare for å genere sitatblokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå