Laila - Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vestlandsfarger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Synes du her gjort en utmerket jobb hva angår din egen temadag..når du i tillegg legger ut dette glimrende bildet på tampen, fortjener du all heder..jeg er faktisk imponert Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Synes du her gjort en utmerket jobb hva angår din egen temadag..når du i tillegg legger ut dette glimrende bildet på tampen, fortjener du all heder..jeg er faktisk imponert Tusen,tusen takk! Er jo bare hyggelig når en får så flotte tilbakemeldinger:) Blir jo glad av sånt )) Det er jo mange som har hjulpet til, du har, Smort1 har lagt ut ideer og og informasjon på forumtråden. Mange har kommentert. Så takk til alle som har bidratt ))) Endret 12. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Flott motiv igjen . Og flotte farger, spesielt det litt "tunge" grønne. Komposisjon er i tillegg upåklagelig. Fint bilde! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ble veldig bra dette. Fint blendervalg, lav ISO og sansynligvis stativbruk gir bra bildekvaliet. . Motiv, komp og farger passer godt sammen. Alt i alt et bra bilde. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fint kulturlandskapsbilde. Takker for god gjennomføring av temadag! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Flott motiv igjen . Og flotte farger, spesielt det litt "tunge" grønne. Komposisjon er i tillegg upåklagelig. Fint bilde! God morgen, og tusen takk Slettamann for hyggelig kommentar. Var spent på det tunge grønne, fint at du likte det Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ble veldig bra dette. Fint blendervalg, lav ISO og sansynligvis stativbruk gir bra bildekvaliet. . Motiv, komp og farger passer godt sammen. Alt i alt et bra bilde. God morgen og tusen takk,Harald! Det var veldig hyggelig å høre, og en god start på en helt ny uke Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Fint kulturlandskapsbilde. Takker for god gjennomføring av temadag! Tusen takk Tor Olav for hyggelig tilbakemelding. Og takk til deg og som bidro med igjen en god reportasje. Er så flott å "få være med" på reisene dine! ) Setter stor pris på det Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Et herlig motiv med vakre og naturlige farger Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 kjempe fint tema du har hatt og nydelig bilde dette,ønsker deg en fin dag,beklager at jeg ikke fikk vært m denne gangen ,men data problemer.... gøy m tema dag synes da jeg... smil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Et herlig motiv med vakre og naturlige farger Tusen takk Ethommassen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 kjempe fint tema du har hatt og nydelig bilde dette,ønsker deg en fin dag,beklager at jeg ikke fikk vært m denne gangen ,men data problemer.... gøy m tema dag synes da jeg... smil Tusen takk Jeanette. Data*n er sikkert i orden til da håper jeg. Bildene dine er alltrid spennende: Blir glad av smilene dine Smil tilbake til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg