Gå til innhold

BK: Vestlandsfarger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du her gjort en utmerket jobb hva angår din egen temadag..når du i tillegg legger ut dette glimrende bildet på tampen, fortjener du all heder..jeg er faktisk imponert :):thumbup:

Tusen,tusen takk! Er jo bare hyggelig når en får så flotte tilbakemeldinger:) Blir jo glad av sånt :)))

Det er jo mange som har hjulpet til, du har, Smort1 har lagt ut ideer og og informasjon på forumtråden. Mange har kommentert. Så takk til alle som har bidratt :))))

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Ble veldig bra dette. Fint blendervalg, lav ISO og sansynligvis stativbruk gir bra bildekvaliet. . Motiv, komp og farger passer godt sammen.

Alt i alt et bra bilde.

God morgen og tusen takk,Harald! Det var veldig hyggelig å høre, og en god start på en helt ny uke :)
Lenke til kommentar

Fint kulturlandskapsbilde.

Takker for god gjennomføring av temadag!

Tusen takk Tor Olav for hyggelig tilbakemelding. Og takk til deg og som bidro med igjen en god reportasje. Er så flott å "få være med" på reisene dine! :)) Setter stor pris på det :)
Lenke til kommentar

kjempe fint tema du har hatt og nydelig bilde dette,ønsker deg en fin dag,beklager at jeg ikke fikk vært m denne gangen ,men data problemer.... gøy m tema dag synes da jeg... smil

Tusen takk Jeanette. Data*n er sikkert i orden til da håper jeg. Bildene dine er alltrid spennende: Blir glad av smilene dine :) Smil tilbake til deg :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...