Tooooom Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei jeg vurderer å kjøpe meg en netbook til skolestart. Lurte på om noen har forslag til gode netbooks, som takler litt multitasking(4-5 faner i chrome), evt spille av en 720p uten hakking. Lurte også på om det lønner seg å butte ut HDD med en SSD, vil det ha noe påvirkning av multitask ytelsen? Skal begynne på 3. år VGS, og skal gå IT-2, så lurte på om en slik netbook vil takle enkle photoshop oppgaver? Håper å få noen gode forslag:)! -Tom Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 min første netbook likte ikke SSD, men min andre elsket det ble en helt annen maskin men flere ting å tenke på, kan være vanskelig å skifte disk Lenke til kommentar
Tooooom Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 min første netbook likte ikke SSD, men min andre elsket det ble en helt annen maskin men flere ting å tenke på, kan være vanskelig å skifte disk http://www.youtube.com/watch?v=aacwJduU9qQ Takk for svar! Ush, så tungivt asusen var :s Får jeg lov å spør hvilken netbook du har? Hvordan er ytelsen på den? -Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå