Surviver Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei. Jeg skulle ha startet på nytt pillebrett på lørdag. Reise på hytta med samboer og familien hans på fredagen. På lørdasmorgen oppdaget jeg at jeg ikke har tatt med p-pillene allikevel. Vi kommer ikke hjem før sent i kveld. Det vil si at jeg ikke får tatt noen pille før i morgen. Men går det? Kan jeg begynne på nytt pillebrett to dager etter at jeg egentlig skulle ha begynt. Er det bare å begynne på pillen som normalt og bare være forsiktig i de meste 7-14 dagene? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er det bare å begynne på pillen som normalt og bare være forsiktig i de meste 7-14 dagene? Jepp Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Med å være forsiktig så håper jeg at du mener at du skal bruke ekstra beskyttelse, i form av kondom. Forøvrig vil jeg anbefale NuvaRing (p-ringen). Den er helt fantastisk, sett den i og glem den i 3 uker for så å bytte eller ta ringfri periode! Er det noe du lurer på; bare spør. Send meg PM om ønskelig Endret 12. august 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå