Senyor de la guerra Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kort sagt er jeg nødt til å betale en regning i morgen på ca 20000 NOK. Skal betales hos forhandler i kortterminal. Av en eller annen grunn vil ikke bankkortet mitt akseptere så store beløp i utlandet, på tross at jeg har mer enn nok penger på konto. Det er litt krise om ikke betalingen går igjennom i morgen. Har dere noen tips å komme med? P.S: Har allerede delbetalt 12000 NOK av totalt 32000 NOK med dette kortet (i går). Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvilken bank bruker du? Det enkleste er egentlig å bare ringe banken. Er ganske vanskelig for forumbrukere å sitte som spåkoner og gjette hva som er feil med kortet ditt. Muligheter: Du har ikke deknining, men dette utelukker du. Reserverte beløper ifbm hotel/bil-leie? Det er lagt inn en beløpssperre på kortet ditt. Dette fikser de i banken, så lenge du understreker at du har behov for å betale denne summen så fort som mulig. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå