<BøNilzen> Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 La inn XP på nytt p.g.a. ustabilitet for noen dager siden. Måtte legge inn drivere på nytt, men det ser ikke ut til at originaldriveren til skjermkortet virker nå, for når jeg går på skjerminnstillinger-innstillinger - avansert - kort står det bare ukjent på alt, egentlig skal det komme opp et nytt vindu der det står NVidia GeForce FX og masse tull. Det meste virker, utenom DarkBASIC som jeg ikke kan være uten. Noen som vet hva problemet er, og hvor jeg eventuelt kan få tak i nye drivere hvis det er problemet. Jeg har et Terratec geForce FX 5800 kort Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Slå av antivirus og inst. på nytt drivere, du ser det på maskinvarebeh. når drivere er på plass. Husk å slette gamle drivermapper først. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Takk for tipset Skal prøve i kveld hvis jeg får tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå