1814_ Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hva slags unnskyldning bruker man da? Vært på ferie, mobilen ødelagt? Er en litt klein situasjon. Takk på forhånd for eventuelle innspill. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Har du ikke svart på SMS? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Var opptatt med noe der og da. Glemte den bort. Skjedd meg mange ganger... Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Var opptatt med noe der og da. Glemte den bort. Skjedd meg mange ganger... Ja, men det er dame. Var først en sms og så en oppfølgings-sms siden jeg ikke svarte. Skal sies at jeg misliker smalltalk, så har aller mest lyst til å ignorere sms'er av den typen. Har du ikke svart på SMS? Hvorfor ikke? Gjort er gjort. Trenger en unnskyldning som ikke er for lame. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Mist" telefonen i bakken å bruk det som unnskylding Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 "Mist" telefonen i bakken å bruk det som unnskylding Meldingene følger vel simkortet om man fikser ny mobil 2-3 dager etter den er mottatt? Altså de meldingene som ble "sendt" etter at man ødela mobilen. Vet at de sletter seg over lengre tid iallefall. Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Få fingeren ut av rumpa å si det som det er!!! Det er jo helt idiotisk at du skal lyve fordi du ikke har svart på meldinger. For det første så trenger du ikke å si noe som helst hvis hun ikke spør, For det andre hvis hun spør: si det som det er! 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det kan gå dager og uker mellom hver gang eg svarer på en SMS. Enten fordi eg glemmer meg, er opptatt med noe viktigere eller meldingen er lite viktig. Eg gidder ikke å dikte opp bortforklaringer. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Man bruker ikke unndskyldninger, man sier det som det er; SMS er nedprioritert, er det viktig så ring! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bare si at du glemte å svare? Si at du var opptatt når du fikk den og at du glemte å komme tilbake til den? Ring henne og be henne med på en kaffe(da er somoftest alt glemt ) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Lett! Bare si at det ble noe tull med abb. og det ble fixet nå/da du svarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå