Rambo14 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei. Jeg har gått ett år på linjen Teknikk og industriell produksjon, men nå skal jeg begynne på første året igjen på studiespesialisering. Noen som vet om det går ann å få fritak i enkelte fag da? F.eks gym og naturfag som jeg har hatt før. Og hvordan er det egentlig man gjør det? Må jeg søke til rektor, eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 hvis time antallet er likt på tip og almen skal det i teorien ikke være noe problem, men stort sett så er det vel flere timer på almen enn tip så du ender opp med å måtte ha de fagene uansett. vet når jeg gikk fra idrett til ikt-driftsfag så slapp jeg alle almenfagene untatt samfunnsfag. men spør kontaktlæreren eller rådgiveren din når du starter på skolen Lenke til kommentar
Rambo14 Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 hvis time antallet er likt på tip og almen skal det i teorien ikke være noe problem, men stort sett så er det vel flere timer på almen enn tip så du ender opp med å måtte ha de fagene uansett. vet når jeg gikk fra idrett til ikt-driftsfag så slapp jeg alle almenfagene untatt samfunnsfag. men spør kontaktlæreren eller rådgiveren din når du starter på skolen Okei, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå