Gå til innhold

Nudler!

Leroy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste av alt eller bare det beste av ferdignudler?

Tja, det er ikke mye som slår det. Kanskje litt gresk biff, og spekematsurret-svinefilet og lignende. Men av pasta. Ingenting.

0325%20yumyum%20vegetable.gif

Ser de også har andesmak. quack quack

0324%20yumyum%20duck.gif

Men ser de ikke har noen partnere i Gjøvik :(

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Så jeg kom hjem fra Kiwi etter at bankkortet mitt ikke ville godta at jeg ville ha med meg litt kyllingkjøtt fra butikken, kommer hjem og tenker. Ja, da får jeg ta en pakke nudler. Yum Yum smakker godt tørt, så de må da pokker meg smake godt kokt. ( tok en pakke tørre i går )

Jeg sparte selvfølgelig på sausen og det andre stasjet som lå oppi i fordi jeg tenkte jeg kunne ha det oppi yum yum'n jeg skulle koke en dag i framtiden. Så her satt jeg, hjemme, en melk i kjøleskapet, en pakke smør og et par små egg. Nudler til middag er det nærmeste jeg kan komme et relativt greit måltid i og med at pengene på banken ikke var der lenger, og nye kommer ikke i nærmeste framtid.

Men med godt mot og studentvilje så bestemte jeg meg for å koke opp vann og legge i nudler, samtidig er det viktig å få i seg nok næring og ikke sløse med maten som student. Så jeg tok å helte opp i posene med sauskrydder som var med i den ene + de jeg hadde lagt av dagen i forveien. Det begynte å lukte ganske orientalsk og eksotisk på kjøkkenet mitt, eller det vil si det lille universalrommet stuekjøkkensoveromkontoret.

Jeg får lagt nudlene oppi en bolle, Yum Yum nudlene, og jeg begynner å spise. Det var da jeg innså at selv med et år på diverse kinarestauranter og lignende, så var dette fra en helt annen planet. Smaken er ubeskrivelig, som å spise sprøstekte pølser kokt i chilli med en dært andre sterke kryddersorter. Men med lite mat i skapet og null kroner på konto tok jeg mot til meg og slukte alt.

Nå sitter jeg her med en flaske kalt vann, svie i munn som strekker seg helt ut til leppekanten. Smaken av svarte pølser vil sitte en god stund, og nesa vil nok ikke være særlig sensitiv på en god stund. Herretter velger jeg 1.5 kroners fra rema, 4 kroners fra eldorado eller om jeg virkelig har lyst på nudler med mat, en pakke god gammel mr. lee som har skjønt seg på norske smakssanser :)

NB: Biffsmaken smaker relativt lite biff ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...