cowboy bob Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som vet hva kryddermiksen inneholder, det står nemlig at krydderet inneholder kjøttsmak, hva vil det si? Er det kjøtt i eller? Imponerende forumarkeologi her Gypsy Stolt av deg 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kanonbump! Noen som vet om Yum Yum - Grønnsaker fortsatt selges? Det er det beste jeg har opplevd! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det beste av alt eller bare det beste av ferdignudler? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det beste av alt eller bare det beste av ferdignudler? Tja, det er ikke mye som slår det. Kanskje litt gresk biff, og spekematsurret-svinefilet og lignende. Men av pasta. Ingenting. Ser de også har andesmak. quack quack Men ser de ikke har noen partnere i Gjøvik Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen som vet hva kryddermiksen inneholder, det står nemlig at krydderet inneholder kjøttsmak, hva vil det si? Er det kjøtt i eller? Imponerende forumarkeologi her Gypsy Stolt av deg ☭ All forumarkeologi er like imponerende ☭ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Mr Lee sine nudler med pepperbiffsmak er best Wait.... ☭ Alle nudler smaker like godt ☭ 1 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Så jeg kom hjem fra Kiwi etter at bankkortet mitt ikke ville godta at jeg ville ha med meg litt kyllingkjøtt fra butikken, kommer hjem og tenker. Ja, da får jeg ta en pakke nudler. Yum Yum smakker godt tørt, så de må da pokker meg smake godt kokt. ( tok en pakke tørre i går ) Jeg sparte selvfølgelig på sausen og det andre stasjet som lå oppi i fordi jeg tenkte jeg kunne ha det oppi yum yum'n jeg skulle koke en dag i framtiden. Så her satt jeg, hjemme, en melk i kjøleskapet, en pakke smør og et par små egg. Nudler til middag er det nærmeste jeg kan komme et relativt greit måltid i og med at pengene på banken ikke var der lenger, og nye kommer ikke i nærmeste framtid. Men med godt mot og studentvilje så bestemte jeg meg for å koke opp vann og legge i nudler, samtidig er det viktig å få i seg nok næring og ikke sløse med maten som student. Så jeg tok å helte opp i posene med sauskrydder som var med i den ene + de jeg hadde lagt av dagen i forveien. Det begynte å lukte ganske orientalsk og eksotisk på kjøkkenet mitt, eller det vil si det lille universalrommet stuekjøkkensoveromkontoret. Jeg får lagt nudlene oppi en bolle, Yum Yum nudlene, og jeg begynner å spise. Det var da jeg innså at selv med et år på diverse kinarestauranter og lignende, så var dette fra en helt annen planet. Smaken er ubeskrivelig, som å spise sprøstekte pølser kokt i chilli med en dært andre sterke kryddersorter. Men med lite mat i skapet og null kroner på konto tok jeg mot til meg og slukte alt. Nå sitter jeg her med en flaske kalt vann, svie i munn som strekker seg helt ut til leppekanten. Smaken av svarte pølser vil sitte en god stund, og nesa vil nok ikke være særlig sensitiv på en god stund. Herretter velger jeg 1.5 kroners fra rema, 4 kroners fra eldorado eller om jeg virkelig har lyst på nudler med mat, en pakke god gammel mr. lee som har skjønt seg på norske smakssanser NB: Biffsmaken smaker relativt lite biff ^_^ Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Enig. YumYum nudlene er veldig gode. Mr Lee sine er litt mer vasne og klissete syns jeg. Ferdige Mr Lee nudler har omtrendt samme konsistensen som YumYum nudler som er kokt i 2 timer Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 NB: Biffsmaken smaker relativt lite biff ^_^ Typisk Yum Yum - amatørtabbe det der! Du tok oppi hele pakken med det som ligner på avføring. Det er sterkt som F! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg har spist mye Yumyum kylling i det siste. Koker det med litt sweet chili sauce, da blir det magisk godt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå