Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nei vel. Men det slukker sult for en stund for det. Nja. Men best kokt Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 jeg liker ikke san olje å ha nedi, det blir bare ekkelt!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nettopp spist nudler nå. Godt Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Tung I Ramen (tror jeg det er) nudler er også digg, men de har jeg ikke sett på en stund... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 skal lage nudler nå. Yum yum biff. De har ikke noe krydder bare sånne jæv1a urter. Får vel prøve litt av den brune gøgga da :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 skal lage nudler nå. Yum yum biff. De har ikke noe krydder bare sånne jæv1a urter. Får vel prøve litt av den brune gøgga da :wink: ikke mer en halvparten da! ikke ****** om det er digg med mer! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tok omtrent halvparten, men det smakte ikke så godt. Nlir nok gode gamle mr. Lee neste gang Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ok, nå skal dere få et teh godt mat tips fra mr.lee(t) : Så dette på fbi på nrk, men da brukte de spaggetti. 1. Kok opp nudler 2. Stek nudlene til de blir spøre i stekepannen. 3. dcc zed/no pr0n :: Ta på krydder mens du steker dem. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ok, nå skal dere få et teh godt mat tips fra mr.lee(t) :Så dette på fbi på nrk, men da brukte de spaggetti. 1. Kok opp nudler 2. Stek nudlene til de blir spøre i stekepannen. 3. dcc zed/no pr0n :: Ta på krydder mens du steker dem. Hvorfor tar du ikke imot ? EDIT : Der tok du imot ja.. InternHumor with Sosohal : Øhh.. Hva er SCSI ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ok, nå skal dere få et teh godt mat tips fra mr.lee(t) :Så dette på fbi på nrk, men da brukte de spaggetti. 1. Kok opp nudler 2. Stek nudlene til de blir spøre i stekepannen. 3. dcc zed/no pr0n :: Ta på krydder mens du steker dem. Gidd kibbe tipset mitt da, n00b! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har fått stygga på nudler... Har spist det 6-7 ganger, og syntes egentlig det ikke var så værst, men plutselig var det bare stopp. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tung i ramen nudler er bare overlegent best. men de har sluttet å selge de, må til en importsjappe i byen for å få tak på i.. yum yum er oxo digg,men de er så små må minst ha 2 poser.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 På mitt forrige bosted, en bitteliten studenthybel med felleskjøkken; gikk det styggelig mye yumyum med.. :-) Etter ha spist det til frokost, middag & kveldsmat, så går man LEI etter en stund :o Kjøpte meg en wok-panne; og etter det har jeg spist herskapelig hver eneste dag Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Smakte på nudler for første gang i år i går kveld Det var drabla deilig med nudler igjen, før hadde ejg helt dillap å de, gjett om jeg skal handle nudler i kveld Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kjøp mr.noudles . De er de beste jeg har smakt så langt. Finnes med mange forskjellige smaker, har store porsjoner og er billige. Bare synd de finnes så få steder. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg holder meg til mr.lee og er meget godt fornøyd! Mr.Lee suger A_berg, de er seige og dyre... Går heller for den andre-typen-nudler-de-selger-på-spar... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Tung i ramen nudler er bare overlegent best. men de har sluttet å selge de, må til en importsjappe i byen for å få tak på i.. yum yum er oxo digg,men de er så små må minst ha 2 poser.. Hvordan kunne jeg glemme tung i ramen. De er sinnsavakt sterke og det er bare digg digg og enda mer digg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ahh! KOser meg med en trippelporsjon med yumyum nå blikek ebdre enn det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som vet hva kryddermiksen inneholder, det står nemlig at krydderet inneholder kjøttsmak, hva vil det si? Er det kjøtt i eller? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du bumpa ein åtte år gammal tråd for det? Ja, det inneheld kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå