Leroy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kommer med et lite nuddel-tips her! YumYum er en gave fra oven til alle som liker nudler! De er billige! Koster kun 2/2,5 kr pakka!! De er gode! Du får ikke bare med en stinky krydderpose som hos en viss Lee, du får med to! En med den spesielle smaken (kylling, biff, reke++) og en med chili pepper. Du får også med en liten pose med smakstilsatt olje (så det ikke blir klissete). Smaken på selve nudlene (tørre uten krydder) er også helt annerledes, det smaker faktisk noe! Du får som regel kjøpt de i din lokale asiatiske, tyrkiske, pakistanske eller whatever butikk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 mm.. dette var jo nyheter... :wink: altså, yumyum kylling er best (de gula pakkene) spiser MASSE av det selv.. her hjemme har jeg nå 3 kasser med yumyum kylling .. og jada det er MYE bedre enn mr.lee... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg holder meg til mr.lee og er meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette må jeg prøve en gang! SPiste mye nudler før, men det siste året har jeg ikke spist noe, fordi jeg gikk litt lei av Mr.Lee... navnet minner meg om en viss moderator Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 "instant moderator - just add water" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hm...nudler er det lenge siden jeg har spist. /me fikk lyst på nudler Lenke til kommentar
morfin Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Tror da de selges på Rema 1k også. Kjøpte en 5 pak for 10,- der en gang. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Eh? Lage en thread om yum yum? Jaja. Har vel spist yum yum siden jeg var fem år elnsn. Og egentlig er ikke kylling best, men den er det likevel, siden den ikke er så forbanna sterk. Dessuten, det er ikke alle smakene som medfølger to krydre og skamstilsatt olje. I biff-saken får du for eksmpel bare noen tørkede urter og en brun guffe som smaker jævlig godt, men som er jævlig sterkt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 den brune guffa bruker man bare halvparten av ass.. dne er for sterk ellers.. dessuten er det ett godt tips å være noe forsiktig med chilien som følger med i noen samekr, den er døds-sterk! anyways, *lage yumyum* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den brune guffa smaker så digg at man kan maule den. Får kanskje litt vondt i mavepusen da. Og den er jævlig sterk ja. Det er synd. Synd at reje er sterk også, men Mr. Lee er uansett bedre enn alle yum yum. Et tips: Prøv å wokke yum yum. Kok dem vanlig, sleng så over i steikepanne/ wok/ what ever, ha i litt olje og soja (på forhånd), og bare steik litt. Smaker jævlig godt. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmm, etter sommeren kom mamma heim med to kasser Mr.lee(!!) Har gitt vekk til mange, er fortsatt ganske lei av nudler sjøl har ca. tre nett igjenn eller.no Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vis den nærmeste "innvandrerbutikken" er laaangt unna da. Tror ikke de har det på rema 1k hos meg.. Hvor får jeg det da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg vet i hvert fall at Eldorado nudler IKKE smaker godt. Rumpesmak 2K. Har bare smakt de og MR. Lee. Bor "på landet", har ikke tilgang til YumYum-greiene deres. Noen som vil sende meg ett par pakker? Belønning er mulig ja.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eldorado smaker jo nesten likt som Mr. Lee, dermed meget godt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eldorado smaker jo nesten likt som Mr. Lee, dermed meget godt. Eldorado er meget gode og billige. På Europris har de noe de kaller "luxus" nudler, er de gode ?? De hadde yumyum før, men ikke nå mer Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "instant moderator - just add water" fydda, tenke seg til å slurpe i seg moddis - trukket i vann.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Skjønner meg likevel ikke på folk som syns "rå" nudler er godt... Nudler skal jo være kokt ffs! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det smaker jo ålreit rått da. Kjekt å ha muligheten hvis du er jævlig sulten, og ikke har tilgang til kokeutstyr. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vil ikke si at man blir mett av rå nudler da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nei vel. Men det slukker sult for en stund for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå