z00l Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Heisann !!! For et par måneder siden kjøpte jeg meg en ny PC. kjøpte da et GeForce FX 5800, pga prisen ikke var så gærnt (2700,-). Er i og for seg veldig fornøyd med skjermkortet (14512 poeng i 3D Mark 2001 m/ orginal driver). Det er kun EN ting som irriterer meg. Grand Theft Auto - Vice City fungerer meget dårlig. Det går fint an å spille i 1-2 minutter, men så blir grafikken helt rar. Det kommer masse rare streker på skjermen. og til slutt blir det så ille at du knapt ser noe som helst annet en strekene. Leste litt på internet om det, og der stod det at det var en graphic corruption med enkelte GeForce FX kort, og at du måtte oppgradere spillet til v1.1 med en patch (VicePatch_11). Jeg har oppdatert spillet, men samme feilen er der ??? Noen som har forslag til hva som kan være galt ??? Spillet fungerer helt fint hvis jeg dytter i et annet skjermkort i maskinen. Har prøvd mange forskjellige drivere til skjermkortet samt forskjellige DirectX versjoner. Men som sagt til lite hell Håper på hjelp fra dere der ute =) Mvh z00l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå