k1mzor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg sitter litt fast med mitt serveroppsett.. Jeg har to brukere som er på hver sin avdeling, disse skal ha hver sitt hjemmeområde, og begge avdelingene skal ha et fellesområde. Avdelingene skal selvfølgelig ikke ha rettigheter på hverandre sine områder.. Er det noen som har en howto, eller vet om en enkel guide på hvordan jeg setter dette opp? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hjemmeområdet spessiferer du i profilen til den enkelte bruker(i AD) og felles områder er delte mapper styrt av gruppe-rettigheter. Gruppene lages også i AD og retthetene til mapper deles ut ved å høyreklikke på mappen det gjelder Fagprøve? Endret 12. august 2012 av Kaptein... Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du får ha lykke til Kim så prates vi sikkert på skype senere. Tokk fagprøven i fjord så kan sikkert sende den over eller komme med noen tips hvis du vil 1 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Hmm, kjenner jeg deg? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vi satt på skype i går Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Nei da tror jeg du tar feil! Men har enda ikke fått helt klarhet i disse områdene.. Jeg får prøve meg frem og se. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hehe beklager. Spillte med en kompis av en kompis som hadde samme kallenavn som deg , så gikk ut fra at det var deg Endret 12. august 2012 av Kaptein... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå