ØysteinB Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har nettopp handlet dette kameraet. Formatert minnekortet og tatt noen bilder. Installert Camedia Master programvare og USB kabel. På kameraet kan jeg bla meg frem og tilbake i bildene, men når jeg skal overføre dem til PC'en finner ikke Camedia master noen bilder på kameraet "no images saved in camera" Hva har jeg gjort galt og kan noen hjelpe ? Lenke til kommentar
t-enges Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kjenner ikke kamera Og jeg er ikke data ekspert., men kjenner problemet fra ett annet merke. Så kanskje dette kan hjelpe deg. Gå på min datamaskin og der finner det ett ikon som ser ut som en esktra hard disk, det står også kanskje merket flytt bar disk, her kan du gå inn og finne bildene dine. Jeg forutsetter at du har win98se eller nyere versjon. skulle du ikke finne ett slikt ikon på min datamaskin så sjekker du att alle koblinger er koblet riktig. Funker ikke dette så kan du prøve og instalere usb driveren på nytt. Håper dette kan hjelpe deg noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå