Alticon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei ! I forbindelse med ett hobby prosjekt skal / ønsker jeg å sette opp ett forum på hjemmesiden min - er fasinert av måten å kommunisere på. er det noen som kan hjelpe meg med dette ? Jeg ønsker å betale for dette - Ved svar / interesse vis gjerne til en referanse håper på svar @lticon Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Gå til www.invisionboard.com og last ned invisionboard. Last opp alt som ligger i upload mappen i zip filen til websiden din (www.domene.com/forum f.eks). Gå til adressen http://www.domene.com/forum/sm_install.php. Er ikke verre enn det. Men du er nødt å ha støtte for mySQL og php. Har du det? Finnes alternativer hvis ikke, men de er ikke så bra... Lenke til kommentar
Alticon Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 takk for meget hurtig svar - har støtte for mysql og php ! Skal prøve senere i kveld kan jeg stille deg spørsmål hvis jeg skulle støte på problemer ?? @lticon Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bare spør i vei du... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ikke for å være negativ eller noe, men er det ikke svært liten vits med forum hvis det bare er på din egen hjemmeside? Jeg mener, forum egner seg jo egentlig best på store portaler som f.eks hw.no. Bare en tanke... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Noen her som vet om NGT har støtte for PHP og MySQL??? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ikke for å være negativ eller noe, men er det ikke svært liten vits med forum hvis det bare er på din egen hjemmeside? Jeg mener, forum egner seg jo egentlig best på store portaler som f.eks hw.no. Bare en tanke... Kan jo skryte av det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Noen her som vet om NGT har støtte for PHP og MySQL??? Det beste er vel å bare se på siden dems, for det står nesten helt sikkert der. Ellers kan du bare sende dem en mail. Forøvrig, de aller aller fleste "ikke-gratis" webhoster støtter PHP og MySQL, de fleste gratis også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå