Snowkril Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dette er da svaret jeg fikk når jeg spurte dem om fiber, de fikk penger til å bygge ut i Bodø, men brukte nesten alt på reklame. Well done sier jeg bare, og det er ikke snakk om at jeg flytter fordi jeg betaler 4750kr noen lunde på utkanten av byen (rønvika). Hadde tenkt å begynne med streaming, og for det trenger jeg mer enn 2kbit upload. For å gå mer on topic, så vil jeg henvise til deres vision: Vår visjon er enkel, vi skal levere Signal til alle - overalt! og endre den. Vår visjon er enkel, vi skal levere Signal til alle - overalt! - Untatt til Daniel Pedersen som bor 100m unna transéen. Sukk.. Mvh En desperat Telenor Internet Forbruker som har ustabilt internett.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fiber er dyrt pga all gravingen. Da må kostnad fordeles på mange kunder når man graver i nabolaget. Det nytter ikke å komme etterpå og klage på at man ikke benyttet sjansen. 1 Lenke til kommentar
Snowkril Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Æ fikk aldri beskje om at de sku lægg ledning i "nabolaget". (bor vedsiden av riksveien). Om de hadde brukt pengan skikkelig og reklamert ordentlig, så hadde æ ikke hatt dette problemet. Har sjekka om æ kunne få signal hvert år i 3-4 år nu, og når æ tar å granska hva årsaken er, så er det fordi de har vært lat og ikke sakt i fra at de la inn linje i området, eller så har de bare ignorert potensielle kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå