Gå til innhold

[Løst] Beste 1-2 TB HD ?

kal.50

Anbefalte innlegg

Sliter med å velge meg nye disker som skal brukes til lagring.Jeg bruker diskene veldig mye så hastighet betyr svært mye og har fått nok av støyen fra en WD Black jeg har.

Lagrer også mye viktige data og trenger noe som er skikkelig stabilt og driftsikkert.Jeg hadde egentlig bare kjøpt meg 2-3 VelociRaptors 1TB hadde det ikke vært for den sinnsyke prisen på dem.

Har 3 stk av den nyeste utgaven av dem på 250GB som jeg bruker som systemdisker og de knuser alt jeg har prøvd av andre disker både på hastighet og støy.

(ja jeg vet at SSD er mye kjappere men foretrekker disker).

Bestilte nettopp 500GB utgaven da prisen har falt betydelig på Raptors nylig og får 500GB,en for 1100,- men 1TB diskene som jeg sikler på ligger desverre enda på ca 2000,- pr stk.

Trenger en 2-3 disker på 1 til 2TB og det er uaktuelt å bruke 6 høvdinger på disker så lurte på om noen kan anbefale meg noen gode disker som kjører s.ata 3.0 og er kjappe og pålitelige.?

WD black er uaktuelt og Seagate er jeg litt tvilsom til da jeg har hørt\lest om høy feilprosent på dem og er lei av å sende disker i retur.

Kort sagt,hva mener dere er de beste lagerdiskene på markedet i dag ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...