suixyhp Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg en (ny) stasjonær. Den må være så billig som mulig, men likevel klare å kjøre DotA2 & klare å streame dette. Så en prisgunstig powerpc. Kabinett og kosmetiske ting driter jeg i, så lenge det er billig. Trenger ikke mye HDD. Må være med en cd-rom for installering av windows etc, har ikke dette tilgjengelig. Må også ha en trådløs mottaker for internet med. Lever på studentpenger, men har jobbet i sommer. Helst mellom 6000 & 10000. Er snart 10 år siden jeg kjøpte pc i deler og har falt helt ut av det, håper på gode svar! Mvh Jørgen Edit Har sett på brukeranmeldelsene til denne, bra til gaming (?) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619275#reviews Endret 12. august 2012 av suixyhp Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Regner med at du har vært og tittet her også --> http://www.hardware.no/anbefalinger/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bygge selv eller skal du ha ferdigbygget? Lenke til kommentar
suixyhp Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Arcaders, ja Det gjør meg ingenting å bygge selv. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kun PC eller skjerm/mus/tastatur i tillegg? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Har laget et oppsett til deg. Ganske overkill for bare DotA2, men med denne maskinen klarer du de aller fleste spill med høy grafikk. Kan sikkert gå litt ned i pris hvis du kun skal spille DotA. Handlelisten er fra dustin.no og frakt kommer til tillegg på 99,- Vet ikke hvordan kjølingen/støynivået er på akkurat det skjermkortet, men valgte det pga kampanje. Endret 12. august 2012 av Bibow Lenke til kommentar
suixyhp Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Hvorfor skal jeg velge Corsair Carbide 500R ATX over et til 300 kr? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fordi du får det du betaler for. Hvis du er førstegangsbygger er 500R et veldig bra kabinett. Veldig lett å få det fint, men med et billigkabinett til 300,- kommer det til å se rotete ut nesten uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå