Th0mas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når jeg slår på brannmur på internett tilkoblingen min så tar det ca 2. minutter å koble seg til mIRC, og nesten like lang tid hver gang man skal inn på en kanal. Er det noen måte jeg kan unngå dette på (uten å deaktivere brannmuren)??? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har det samme problemet selv. søker du på forumet finner du spørsmålet men ingen svar Lenke til kommentar
Pingle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 mIRC: File, Optoions, connect, Identd, Port 113. Jeg mener å huske at alt gikk raskere da jeg åpnet den porten Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bruk en brannmur som lar deg tilpasse portene etter behov, og ja identd 113 port er en god ting å ha, men da må den også være oppe i brannmuren.... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 har bare den standar xp brannmuren jeg... noen som vet om en bra en da (gratis)? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har bare den standar xp brannmuren jeg... noen som vet om en bra en da (gratis)? Finnes mange bra brannmurer som er gratis. Et par eksempler kan være ZoneAlarm Standard eller Sygate Personal Firewall Det finnes sikkert ogå mange andre, jeg har bare erfaring med disse to, som begge er meget bra (i mine øyne) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette er fordi du ikke identer, og som sagt bruker Identd port 113. Så finn en brannmur der du har mulighet til å åpne port 113. Husk at du må hake av for Enable ident server i mIRC for å få identd serveren på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå