Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettet laster nettsider tregt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drivere ? riktig versjon av nettleser ? Altså at du kan bruke en 32 bit når du kjører 64 ? ( Burde ikke være noe problem egentlig )

Last ned en annen nettleser en chrome , prøv firefox og evt opera

Kanskje noen instilinger i nettleser som gjør at den "scanner" nettsidene osv før den åpner de ( Kan være men usikker på om det finnes slike funksjoner , Men igjen er det jo utrolige mye dill-dall som er i nettlesere nå om dagen ) =P

Lenke til kommentar

Takk for raske svar!

Både IE og Opera er enda tregere igjen. Hva slags drivere kan jeg mangle? Nedlastinger fra Steam fungerer utmerket! Finner ingen nedlastingslink for 64-bit Google Chrome heller, hvis det fins i det hele tatt.

Jeg har koblet kabelen rett fra Get boksen til PCen, ingen mellomledd. Altså er det bare jeg som bruker det og..

Lenke til kommentar

Jepp, hjelper ikke. Get-boksen fikk jeg for 3 uker siden, men har ikke fått brukt den grunnet ferie. Da jeg kom hjem idag, så hadde jeg ikke IP-adresse. Ringte kundeservice og de fikset dette relativt fort, men kan det ha noe med dette å gjøre?

Facebook er ekstremt tregt, noen ganger fungerer det, og andre ganger står det at jeg ikke får koblet til, men andre nettsider fungerer!

Det ble raskere nå som jeg koblet Google Chrome til Google kontoen min, hmm..

Edit: Det virker som den aldri blir ferdig med å laste nettsider, selvom jeg ser at alt er blitt lastet inn. De sidene som jeg vet den blir ferdig med så langt er diskusjon, google og facebook.

Endret av bojalborg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...