Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Min nåværende laptop er en Emachines E525. Den begynner å dra på åra, og jeg syns det er på tide med en oppgradering. Budsjettet mitt er på rundt 4000 (uten frakt medregnet). Krav til spesifikasjoner: Minimumskrav: Dual core prosessor (2.2 GHz) 4 GB RAM 250 GB HDD, må ha plass til et par/tre spill og programmer (en SSD 128 GB mulig til prisklassen?) AMD/nVidia skjermkort 2 timer batterilevetid Helst 15,6'' skjerm. (LCD eller LED spiller ingen rolle) Windows 7 Home Premium 64-bit Spillene jeg skal/vil kjøre på den er: The Sims 3 Civilization IV/V Minecraft World of Tanks World of Warplanes Diverse nettspill Programvare jeg skal kjøre på den er: Eclipse Blender (low poly modelering, ikke noe rendering) WAMP (Apache, Mysql, PHP5) TortoiseSVN TortoiseGIT Filezilla Client Gimp Mysql Workbench Open Office VirtualDUB Steam Origin Unity 3D (enkle arkade baserte spill) Diverse andre lettvektere Takk for svar, M.v.h Gnålern Lenke til kommentar
OberDesiah Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Min nåværende laptop er en Emachines E525. Den begynner å dra på åra, og jeg syns det er på tide med en oppgradering. Budsjettet mitt er på rundt 4000 (uten frakt medregnet). Krav til spesifikasjoner: Minimumskrav: Dual core prosessor (2.2 GHz) 4 GB RAM 250 GB HDD, må ha plass til et par/tre spill og programmer (en SSD 128 GB mulig til prisklassen?) AMD/nVidia skjermkort 2 timer batterilevetid Helst 15,6'' skjerm. (LCD eller LED spiller ingen rolle) Windows 7 Home Premium 64-bit Spillene jeg skal/vil kjøre på den er: The Sims 3 Civilization IV/V Minecraft World of Tanks World of Warplanes Diverse nettspill Programvare jeg skal kjøre på den er: Eclipse Blender (low poly modelering, ikke noe rendering) WAMP (Apache, Mysql, PHP5) TortoiseSVN TortoiseGIT Filezilla Client Gimp Mysql Workbench Open Office VirtualDUB Steam Origin Unity 3D (enkle arkade baserte spill) Diverse andre lettvektere Takk for svar, M.v.h Gnålern Tror jeg ville gått for dette tilbudet: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=288964&banid=prisjakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hvordan er ytelsen på Intel HD Graphics 3000 i de spillene jeg har listet opp? Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hvordan er ytelsen på Intel HD Graphics 3000 i de spillene jeg har listet opp? Eg fåreslår at du e litt mindre gniten på penge pungen. Hd 3000 e lite futt i. Endret 12. august 2012 av Pydien Lenke til kommentar
OberDesiah Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 En av disse tre.. http://www.prisjakt.no/product.php?j=1350452,1360487,1278456 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) En av disse tre.. http://www.prisjakt....1360487,1278456 Stemmer også for dette, sonyen er den svakeste av disse 3 ytelsesmessig. Skal du spille litt ville jeg ikke gått lavere i grafikkytelse enn disse maskinene. Endret 12. august 2012 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå