treskopus Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Tror du har misforstått noe fundamentalt, Kaken. Dersom du ikke innehar definisjonen av ordet, burde det være på tide at du fikk vite du nok kan kalles løssluppen selv. Ordet er ikke synonymt med å være "løs", om du trodde det. Faktisk kan du være løssluppen også om du er av typen som "pøser ut" med kommentarer i hytt og pine uten å tenke deg om, og da ser det ut som du allerede kan kvalifiserer til tittelen? Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Sant så sant, og dem som skriker høyest om at det er feil er nok dem som hadde hoppa i køys ved første anledning også. Hyklere hele gjengen. You're a wise man. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Tror du har misforstått noe fundamentalt, Kaken. Dersom du ikke innehar definisjonen av ordet, burde det være på tide at du fikk vite du nok kan kalles løssluppen selv. Ordet er ikke synonymt med å være "løs", om du trodde det. Faktisk kan du være løssluppen også om du er av typen som "pøser ut" med kommentarer i hytt og pine uten å tenke deg om, og da ser det ut som du allerede kan kvalifiserer til tittelen? Vel, at jeg er "løssluppen" i kjeften er jeg fullt klar over, heller det enn å være den type løssuppen du blir regnet som. Men da igjen, ditt valg. Uansett, du misforsto poenget mitt. Det jeg ville fram til var at du burde lære deg i å gi faen i hva andre kaller deg, om du skal fortsette slik du gjør. For det vises godt at du bryr deg. EDIT; Kvinneguiden er mer plassen for deg. Der får du nok den rosen du mener du fortjener, for ikke snakk om oppmerksomheten du stadig higer etter. Endret 15. august 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Du må virkelig like meg, Kaken, så mye som du involverer deg i det jeg foretar meg... For øvrig, når jeg allerede nevner det, dersom du fortsatt har et behov for å skrive om deg og ditt tamme kjærlighetsliv over alt det finnes tråder med temaet, så anbefaler jeg deg å slutte å tro folk har interesse av det. Jeg ble ør i hodet bare av å lese svarene dine i tråden jeg ikke husker navnet på, og faktisk også litt oppgitt hva gjaldt din trang til å repetere det. Men alle er jo forskjellige, så klart... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Du må virkelig like meg, Kaken, så mye som du involverer deg i det jeg foretar meg... For øvrig, når jeg allerede nevner det, dersom du fortsatt har et behov for å skrive om deg og ditt tamme kjærlighetsliv over alt det finnes tråder med temaet, så anbefaler jeg deg å slutte å tro folk har interesse av det. Jeg ble ør i hodet bare av å lese svarene dine i tråden jeg ikke husker navnet på, og faktisk også litt oppgitt hva gjaldt din trang til å repetere det. Men alle er jo forskjellige, så klart... Det er et forum, kjære deg. Ikke tro jeg er interessert i deg som person. Du må kanskje lære deg å se forskjellen der, før du uttaler deg. Hva forventer du, det er et forum? Når du spør får du svar, gjerne noe du ikke vil høre. Deal with it! 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Du er flink å misforstå... hvilket ikke akkurat vitner om at du er den hardeste fisken i fryseren. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Om du ikke hadde brydd deg, så hadde du ikke svart meg heletiden heller. Jeg får det bare som jeg vil. Underholdning! 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Om du ikke hadde brydd deg, så hadde du ikke svart meg heletiden heller. Jeg får det bare som jeg vil. Underholdning! Jeg har bare fulgt denne tråden for underholdning siden den startet, synes treskopus er morsom Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 <3 Treskopus <3 2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Tresko er for bønder. Dersom du liker bønder og traktor er det sikkert søtt, men bønder har ikke "the moves" eller noe annet. Ta deg en tur til sentrale strøk, da får du se skikkelige mannebein. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Det finnes faktisk en god del digge dudes rundt omkring på bygda, men da mer på "råne-bygda" fremfor traktor-bygda, altså. Men hovedsakelig vil jeg da påstå det er nok å finne i de urbane strøkene jeg omgis av. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det finnes faktisk en god del digge dudes rundt omkring på bygda, men da mer på "råne-bygda" fremfor traktor-bygda, altså. Men hovedsakelig vil jeg da påstå det er nok å finne i de urbane strøkene jeg omgis av. Tror jeg aldri har sett digge rånere før. Damer eller menn. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Holder kanskje at bilen er digg? Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Aldri hørt om å være bi eller homofil? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Aldri hørt om å være bi eller homofil? Nå er jeg verken bi eller homofil, men klarer fortsatt fint å vurdere hvor attraktive menn er. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Aldri hørt om å være bi eller homofil? Nå er jeg verken bi eller homofil, men klarer fortsatt fint å vurdere hvor attraktive menn er. Enig i den! Hva man ser på som attraktivt og ikke, er jo og helt inviduelt. Det treskopus kan se på som en 10'er, er for andre en 5'er. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Aldri hørt om å være bi eller homofil? Nå er jeg verken bi eller homofil, men klarer fortsatt fint å vurdere hvor attraktive menn er. Enig i den! Hva man ser på som attraktivt og ikke, er jo og helt inviduelt. Det treskopus kan se på som en 10'er, er for andre en 5'er. Etter å ha lest postene hennes/hans vil jeg påstå at personens nivå er rundt der ja. Håper treskopus forstår ordtaket what goes around comes around, hennes levemåte ødelegger mer enn det gir. med ett one night stand. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Menn kan jo ikke vurderer hvor vidt en annen mann er attrakiv eller ikke..... Aldri hørt om å være bi eller homofil? Nå er jeg verken bi eller homofil, men klarer fortsatt fint å vurdere hvor attraktive menn er. Enig i den! Hva man ser på som attraktivt og ikke, er jo og helt inviduelt. Det treskopus kan se på som en 10'er, er for andre en 5'er. Etter å ha lest postene hennes/hans vil jeg påstå at personens nivå er rundt der ja. Håper treskopus forstår ordtaket what goes around comes around, hennes levemåte ødelegger mer enn det gir. med ett one night stand. Indeed! Hun gir ihvertfall ikke det inntrykket av at hun er helt sane. Hadde jeg vært en gutt, hadde jeg angret meg på at jeg hadde pult ei så crazy chick. Blir jo aldri kvitt dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå