Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

å "re-pule" en tidligere flamme

Anbefalte innlegg

Lever bare én gang, skjønner du.

Haha, så du tror bare pga at jeg ikke velger å gå etter opptatte menn at jeg ikke evner å leve livet? Trangsynt much?

Ser ikke relevansen, dette har jeg ikke uttalt noe sted. Hvorfor får du alt til å handle om deg? I den andre tråden der jeg nevner situasjonen til en bekjent av meg, relatert til temaet i tråden, får du også svarene dine til å dreie rundt deg og den påståtte typen din. Fatter ikke behovet for å pøse ut med ego-sentrerte omveier i alle svarene du gir, fremfor å bare svare direkte på det som tas opp! UTEN å få det til å handle om deg selv.

I dette tilfellet skjønner jeg overhodet ikke hvordan du kan spørre om det du spør om? Jeg sier jeg kun lever en gang, og derfor velger å være frigjort? Hva du velger, er da helt og holdent opp til deg selv. Kanskje forsto du bare ikke uttrykket, men "å leve livet" er faktisk ikke synonymt med det du tolker det som. Ikke tro alle forsøker å kritisere deg og ditt.

Troll detected.

Jeg synes du burde gjøre det du føler for selv jeg, at du tar spørsmålet til et forum viser jo at du enten har litt holdninger og vil ha litt spank på baken. Eller er den nye typen gossipgirl med swag/yolo og trenger oppmerksomhet du ikke kunne fått igjennom fb/twitter fordi du blir gjenkjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer håper du er fornøyd klappe.gif Nei det er feil uansett kjønn..

Sant så sant, og dem som skriker høyest om at det er feil er nok dem som hadde hoppa i køys ved første anledning også.

Hyklere hele gjengen.

Ja fordi at du kjenner meg, mine holdinger, moraler og impulskontroller bedre enn meg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sant så sant, og dem som skriker høyest om at det er feil er nok dem som hadde hoppa i køys ved første anledning også.

Hyklere hele gjengen.

Ja fordi at du kjenner meg, mine holdinger, moraler og impulskontroller bedre enn meg selv.

Jepp! :tease:

Neida, fra spøk til revolver. Det er mange som ikke holder på slik selvf (og bra er det). Men det er så typisk av mannfolk å peke finger og "fy fy" når det er en kvinne men når korta er snudd så er det "ok" og ikke horete osv osv.

Ergo fleste er en gjeng hyklere.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være galt å prøve seg? Er det slik at kvinner for all del ikke må tirre enhver manns "innebygde seksuelle drivkraft" for alt i verden? Tenk på konsekvensene, liksom!

Dersom forholdet mellom nevnte mann og frøken var tipp topp er det ikke verre enn at han sier "nei, dette vil jeg ikke. Jeg er i et (godt) forhold". Dersom han blir med på det sier det mer om forholdet han har til sin frøken/han selv enn noe annet og en kan fort bli fristet til å trekke den konverse slutningen.

Endret av wingeer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hyklere hele gjengen.

Neida, fra spøk til revolver. Det er mange som ikke holder på slik selvf (og bra er det). Men det er så typisk av mannfolk å peke finger og "fy fy" når det er en kvinne men når korta er snudd så er det "ok" og ikke horete osv osv.

Sånn ja da skjønner jeg hva du mener. Mener selv at det er feil uansett (selv om jeg innrømmer at det er vanskeligere når du står der selv, spesielt med alkohol i blodet) og at man ikke skal ødelegge et forhold mellom to personer bare for at man selv kan få stimulert seg i noen minutter.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være galt å prøve seg? Er det slik at kvinner for all del ikke må tirre enhver manns "innebygde seksuelle drivkraft" for alt i verden? Tenk på konsekvensene, liksom!

Dersom forholdet mellom nevnte mann og frøken var tipp topp er det ikke verre enn at han sier "nei, dette vil jeg ikke. Jeg er i et (godt) forhold". Dersom han blir med på det sier det mer om forholdet han har til sin frøken/han selv enn noe annet og en kan fort bli fristet til å trekke den konverse slutningen.

Selv om man fristes til å være utro betyr det nødvendigvis ikke at forholdet er dårlig. Og hvis forholdet er i en dårlig periode så er det godt mulig at man kan få forholdet til å bli bra igjen, at en person bevisst prøver å forføre den andre personen gjør det da ikke bedre.

Lenke til kommentar
Selv om man fristes til å være utro betyr det nødvendigvis ikke at forholdet er dårlig. Og hvis forholdet er i en dårlig periode så er det godt mulig at man kan få forholdet til å bli bra igjen, at en person bevisst prøver å forføre den andre personen gjør det da ikke bedre.

Jo, men her er det snakk om en desperat jente som ikke har mange andre muligheter. Er det rettferdig at hun må gå uten tilfredsstillelse bare fordi hun ikke har formene/utseendet/det indre med seg i stor nok grad til å kapre de som er litt vanskeligere å få på kroken? Selv om denne mannen er kjent for å hoppe på alt som puster så er det stor mestringsverdi for henne å innføre han i sitt indre, igjen. En følelse av kontroll. Kanskje kan det være som en hevn; "jeg kan få deg når jeg vil og det har jeg bevist to ganger". I noen miljøer er det viktig med status. Og for å være helt ærlig, hvem vil vel ikke ha en jente som er uimotståelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hyklere hele gjengen.

Synes det blir litt som å si at hvis noen stjeler, så kan vel alle!

Måte på hvor primitive vi må være i dagens samfunn.

Av de som driver hor i dag er det like mange, om ikke flere kvinner.

http://www.dinside.n...r-utro-enn-menn

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Morsomt at du kaller deg selv for løssluppen, lurer på hvor selvrespekten ble av. Håper for din del at du er intelligent nok til å bruke beskyttelse, slik at du ikke smitter gud og enhver man.

Når du er klar over hvordan kjønnsmarkedet er når det kommer til sex, så er det jævla naivt og ikke forvente at du blir kalt hore, løs osv. Om du skal fortsette slik du gjør, burde du ihvertfall slutte å bry deg om hva andre kaller deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...