Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

å "re-pule" en tidligere flamme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen sauer på tunet, det er ikke det. Saken er bare at jeg liker utvalg... du vet, det er vel sjelden kult å komme til butikken og så er det bare én variant av BBQ-sausen? Det suger for meg, i hvert fall.

Da er du enten for dårlig til å lete eller sjekke.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du starter en slik tråd. Eller nei, jeg skjønner ikke hvorfor. Du kan jo spørre dama hans om du får låne ham en time eller to. Du lever jo bare én gang, og jeg tror det blir mye mer spennende enn å gå bak hennes rygg (eller foran hennes mann).

Lenke til kommentar

På lokalsjappa ha de bare Heinz sin, og det duger ikke for meg. Selv når jeg spør, finnes det ikke øvrige varianter! Så det er nok ikke meg :)

Vel, kanskje på tide å reise og utforske kontinentet? Skjønner at du ikke settler, men du treffer ett lavmål ved å gå etter menn som allerede er opptatt.

Edit; skriveleif

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til T.S. Jeg forstår ikke ditt desperate behov, for å ha sex med denne duden! Greit nok hvis unnskyldningen var, at han var "god i senga" og du ikke hadde noen andre, som var brukbare. Men det virker som, om du er ute etter status, ikke opplevelese. Hvis det gjelder god sex, skulle du kanskje utvide horrisonten noe. Få "glansbilder" gir god sex! Jeg har vært mye på "byen" og har hatt mange (kanskje for mange - mange hundre damer) "ligg". Og forholdene har vært i alle varrianter og ofte med gjentagelser, enten det har vært en "flamme", kjærester, eller noe jeg trodde skulle være et "engangs-ligg". Aldri brydd meg om de har vært single, i følge med noen , eller gifte. Men, jeg har aldri søkt berømmelse, ved hvem jeg knuller. Jeg knuller de jeg har fysisk lyst på, de som er koselige å være i sammen med og de som jeg har god sex med. Så er det ei sexy dame, er jeg interessert. :)

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Men da seiler vi jo på samme sjø, gec. Jeg óg knuller kun de jeg har fysisk lyst på, selvfølgelig. Hallo, liksom? Knulle folk som er frastøtende, eller som ikke tenner deg? Ikke min stil, i hvert fall. Om jeg skulle gjentatt episodene med denne duden, så hadde det vært utelukkende pga tiltrekningskraften hans. Det at han er sexy og har moves, er nok til å gjøre meg keen på en deal, liksom. Seff.

Lenke til kommentar

Lever bare én gang, skjønner du.

Haha, så du tror bare pga at jeg ikke velger å gå etter opptatte menn at jeg ikke evner å leve livet? Trangsynt much?

Ser ikke relevansen, dette har jeg ikke uttalt noe sted. Hvorfor får du alt til å handle om deg? I den andre tråden der jeg nevner situasjonen til en bekjent av meg, relatert til temaet i tråden, får du også svarene dine til å dreie rundt deg og den påståtte typen din. Fatter ikke behovet for å pøse ut med ego-sentrerte omveier i alle svarene du gir, fremfor å bare svare direkte på det som tas opp! UTEN å få det til å handle om deg selv.

I dette tilfellet skjønner jeg overhodet ikke hvordan du kan spørre om det du spør om? Jeg sier jeg kun lever en gang, og derfor velger å være frigjort? Hva du velger, er da helt og holdent opp til deg selv. Kanskje forsto du bare ikke uttrykket, men "å leve livet" er faktisk ikke synonymt med det du tolker det som. Ikke tro alle forsøker å kritisere deg og ditt.

Lenke til kommentar

Lever bare én gang, skjønner du.

Haha, så du tror bare pga at jeg ikke velger å gå etter opptatte menn at jeg ikke evner å leve livet? Trangsynt much?

Ser ikke relevansen, dette har jeg ikke uttalt noe sted. Hvorfor får du alt til å handle om deg? I den andre tråden der jeg nevner situasjonen til en bekjent av meg, relatert til temaet i tråden, får du også svarene dine til å dreie rundt deg og den påståtte typen din. Fatter ikke behovet for å pøse ut med ego-sentrerte omveier i alle svarene du gir, fremfor å bare svare direkte på det som tas opp! UTEN å få det til å handle om deg selv.

I dette tilfellet skjønner jeg overhodet ikke hvordan du kan spørre om det du spør om? Jeg sier jeg kun lever en gang, og derfor velger å være frigjort? Hva du velger, er da helt og holdent opp til deg selv. Kanskje forsto du bare ikke uttrykket, men "å leve livet" er faktisk ikke synonymt med det du tolker det som. Ikke tro alle forsøker å kritisere deg og ditt.

another+didnt+read+.gif+_972be63db9e3c24191d4d3b663164905.gif

Lenke til kommentar

Jeg gir blanke faen i hva du gjør. Det er vel ganske åpenbart hva du får av svar på et slikt forum som dette.

Noe som i alle fall øker sannsynligheten for at du kan ha sex med ham er å få ham alene og at det er du som prøver seg på ham. Da blir det lettere for ham å rasjonalisere bort det tankemessige ubehaget som kan oppstå ved utroskap. Alkohol kan også hjelpe.

Hvorfor vil du egentlig ha sex med ham nå? Det at han er opptatt gjør ham mer attraktiv(forskning bekrefter dette), men han blir sikkert uinterressant rett etter du har hatt sex med vedkommende på et slikt grunnlag

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...