treskopus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hadde en "affære" eller hva man skal kalle det, for en stund siden med en dude som er rimelig kjent i bygden sin for å ligge rundt. Senere stoppet kontakten opp da jeg forflyttet meg til andre fyrer og den geografiske avstanden var litt stor. Han er som sagt kjent for å knulle godt rundt, alt han synes er bra nok feier han over. Da han var bortpå meg var det parallellt med andre jenter, for å si det slik. Men nå har duden fått seg kjerring, dessverre- det vil si, de var først sammen en liten stund og hun ble dumpet, han virket da tilfreds med å være singel. En stund etter ble de sammen igjen, og det har de vært i vel en måned nå... Selv venninner av jenta sier at duden ikke er i stand til å holde seg til én, men åpnet for at en kan forandre seg.. Jeg skal snart møte han igjen for å få overrakt en eiendel. Så jeg lurer da på hvor stor sjanse det er for at jeg kan få han til å gå med på et ligg igjen? Er det bare å hente opp igjen tråden, liksom, og så glemmer han kjerringa for en natt? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Populært innlegg ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Vel det vil være dårlig gjort av deg hvis du prøver -og lykkes- å få han til sengs når han er opptatt. Både mot han og dama, hvorfor skal du ødelegge kjærligheten mellom to mennesker? Edit: Skrivefeil. Endret 11. august 2012 av ThaHoward 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 11. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2012 Jeg synes du, av respekt for den andre dama, skal la det være. 16 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Vel det vil være dårlig gjort av deg hvis du prøver -og lykkes- å få han til sengs når han er opptatt. Både mot han og dama, hvorfor skal du ødelegge kjærligheten mellom to mennesker? Edit: Skrivefeil. Skriver under på den! Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Stiller meg sterkt tvilende til at det er snakk om kjærlighet her. Om du duden kan knulle rundt uavhengig av sivilstatus, så er han vel ikke tilstrekkelig glad i dama? Nå vet jeg jo ikke om han fortsatt er like lett på tråden, men personlig er jeg ganske sikker på at har har henne fordi hun svarer til de ytre kravene han har. Altså, dama er en tidlig versjon av Dolly Parton, så klart han finner moro i å ha konstant tilgang på noe slikt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Stiller meg sterkt tvilende til at det er snakk om kjærlighet her. Om du duden kan knulle rundt uavhengig av sivilstatus, så er han vel ikke tilstrekkelig glad i dama? Nå vet jeg jo ikke om han fortsatt er like lett på tråden, men personlig er jeg ganske sikker på at har har henne fordi hun svarer til de ytre kravene han har. Altså, dama er en tidlig versjon av Dolly Parton, så klart han finner moro i å ha konstant tilgang på noe slikt. Har sett noe av det du har skrevet tidligere i en annen tråd, om at du hadde en affære med en kis som hadde dame, der du varslet ifra. Synes enten du kan si ifra, slik at hun slipper å bli utnyttet eller å finne deg en annen feltmadrass. Trenger ikke hjelpe han i å utgjøre mer skade på psyken hennes. Hva er så forskjellig med denne situasjonen iforhold til den andre? Du følte du gjorde det rette i det tilfellet, men i dette tilfellet så prøver du å rettferdiggjøre situasjonen? Prøv å se det fra hennes perspektiv, og ikke bare ditt eget. Endret 11. august 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hadde en "affære" eller hva man skal kalle det, for en stund siden med en dude som er rimelig kjent i bygden sin for å ligge rundt. Senere stoppet kontakten opp da jeg forflyttet meg til andre fyrer og den geografiske avstanden var litt stor. Han er som sagt kjent for å knulle godt rundt, alt han synes er bra nok feier han over. Da han var bortpå meg var det parallellt med andre jenter, for å si det slik. Men nå har duden fått seg kjerring, dessverre- det vil si, de var først sammen en liten stund og hun ble dumpet, han virket da tilfreds med å være singel. En stund etter ble de sammen igjen, og det har de vært i vel en måned nå... Selv venninner av jenta sier at duden ikke er i stand til å holde seg til én, men åpnet for at en kan forandre seg.. Jeg skal snart møte han igjen for å få overrakt en eiendel. Så jeg lurer da på hvor stor sjanse det er for at jeg kan få han til å gå med på et ligg igjen? Er det bare å hente opp igjen tråden, liksom, og så glemmer han kjerringa for en natt? Hva synes dere? Hold deg unna typen til en annen dame. Hvis de prøver å få til noe der, skal ikke du friste mannen ut på dypt vann. Det er helt seriøst dårlig gjort. Fatter ikke en gang at du vurderer det. Trist at det finnes mennesker som tenker slikt. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Stiller meg sterkt tvilende til at det er snakk om kjærlighet her. Om du duden kan knulle rundt uavhengig av sivilstatus, så er han vel ikke tilstrekkelig glad i dama? Nå vet jeg jo ikke om han fortsatt er like lett på tråden, men personlig er jeg ganske sikker på at har har henne fordi hun svarer til de ytre kravene han har. Altså, dama er en tidlig versjon av Dolly Parton, så klart han finner moro i å ha konstant tilgang på noe slikt. Hvordan vet du om han fortsatt knuller rundt? 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Do it, and let karma eat your vagina! 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Alt mennesker gjør er av egoisme. Så jeg mener at: go for it, få deg litt stake Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Alt mennesker gjør er av egoisme. Så jeg mener at: go for it, få deg litt stake Selv om alt man gjør av egoisme betyr ikke at man behøver å være destruktiv (setter det på spissen) for den grunn. Hun kan godt få seg stake med andre menn. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Det får jeg uavhengig av han, men mottoet ditt er jo realistisk, Doofenschizmitz Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Men TS, navn og adresse så kanskje vi kan finne på en løsning som vil fungere for alle parter Anonym poster: db5d4978cd8a839f007e397dd1b2fec7 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hadde en "affære" eller hva man skal kalle det, for en stund siden med en dude som er rimelig kjent i bygden sin for å ligge rundt. Senere stoppet kontakten opp da jeg forflyttet meg til andre fyrer og den geografiske avstanden var litt stor. Han er som sagt kjent for å knulle godt rundt, alt han synes er bra nok feier han over. Da han var bortpå meg var det parallellt med andre jenter, for å si det slik. Men nå har duden fått seg kjerring, dessverre- det vil si, de var først sammen en liten stund og hun ble dumpet, han virket da tilfreds med å være singel. En stund etter ble de sammen igjen, og det har de vært i vel en måned nå... Selv venninner av jenta sier at duden ikke er i stand til å holde seg til én, men åpnet for at en kan forandre seg.. Jeg skal snart møte han igjen for å få overrakt en eiendel. Så jeg lurer da på hvor stor sjanse det er for at jeg kan få han til å gå med på et ligg igjen? Er det bare å hente opp igjen tråden, liksom, og så glemmer han kjerringa for en natt? Hva synes dere? Hold deg unna typen til en annen dame. Hvis de prøver å få til noe der, skal ikke du friste mannen ut på dypt vann. Det er helt seriøst dårlig gjort. Fatter ikke en gang at du vurderer det. Trist at det finnes mennesker som tenker slikt. Denne tråden oppsummerer pretty much mange norske kvinners holdninger. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Greia er liksom at hva gjør man ikke for å få seg det man kan med en som er topprangert? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Men TS, navn og adresse så kanskje vi kan finne på en løsning som vil fungere for alle parter Anonym poster: db5d4978cd8a839f007e397dd1b2fec7 Tror nok det bli vanskelig for henne å sende deg navn og adresse når du er anonym gitt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Greia er liksom at hva gjør man ikke for å få seg det man kan med en som er topprangert? Du har allerede fått deg noe, move along. Han har dame, som for alt du vet er topprangert for han. Og du får det til å høre virkelig vanskelig ut for en som deg å få seg en som er topprangert, når du formulerer deg slik. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hadde en "affære" eller hva man skal kalle det, for en stund siden med en dude som er rimelig kjent i bygden sin for å ligge rundt. Senere stoppet kontakten opp da jeg forflyttet meg til andre fyrer og den geografiske avstanden var litt stor. Han er som sagt kjent for å knulle godt rundt, alt han synes er bra nok feier han over. Da han var bortpå meg var det parallellt med andre jenter, for å si det slik. Men nå har duden fått seg kjerring, dessverre- det vil si, de var først sammen en liten stund og hun ble dumpet, han virket da tilfreds med å være singel. En stund etter ble de sammen igjen, og det har de vært i vel en måned nå... Selv venninner av jenta sier at duden ikke er i stand til å holde seg til én, men åpnet for at en kan forandre seg.. Jeg skal snart møte han igjen for å få overrakt en eiendel. Så jeg lurer da på hvor stor sjanse det er for at jeg kan få han til å gå med på et ligg igjen? Er det bare å hente opp igjen tråden, liksom, og så glemmer han kjerringa for en natt? Hva synes dere? Hold deg unna typen til en annen dame. Hvis de prøver å få til noe der, skal ikke du friste mannen ut på dypt vann. Det er helt seriøst dårlig gjort. Fatter ikke en gang at du vurderer det. Trist at det finnes mennesker som tenker slikt. Denne tråden oppsummerer pretty much mange norske kvinners holdninger. Nettopp. Trist. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Jaha? Så du mener at om du vanligvis får deg en 8'er så er ville du aldri ha grepet sjansen om du kunne få Brad Pitt? Fælt så opptatt du var av dette.... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jaha? Så du mener at om du vanligvis får deg en 8'er så er ville du aldri ha grepet sjansen om du kunne få Brad Pitt? Fælt så opptatt du var av dette.... Fælt så opptatt du er av å gå etter en opptatt mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå