malmanomar Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Colares video, morsomt Skjedde i 1977, men datoen på ( det mest troverdige opptak av en flygende tallerken jeg noensinne har sett), er 1996. Kan det være en årsak til det tro? Klarer du virkelig å avfeie hele saken så enkelt? Uten å ønske å virke uhøflig så må jeg faktisk si du dummer deg bra ut. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Klart det finnes liv på andre planeter, og klart vi vil få besøk av en UFO eller fler. Kanskje de allerede har vært her. Men jeg synes ikke jeg dummer meg ut ved å gjøre narr av menneske skapte/gjenfortalte bevis. De som lar seg lure er de som dummer seg ut. Lenke til kommentar
malmanomar Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Klart det finnes liv på andre planeter, og klart vi vil få besøk av en UFO eller fler. Kanskje de allerede har vært her. Men jeg synes ikke jeg dummer meg ut ved å gjøre narr av menneske skapte/gjenfortalte bevis. De som lar seg lure er de som dummer seg ut. Det som er virkelig dumt i dette tilfellet er at du diskreditterer hele Colares-saken på grunn av at du så et 1996 video-vannmerke på en av filmene. DEEEEET er dumt det..... Liksom dybdesjekk, liksom, hørt om det?....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå