malmanomar Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Endret 29. juni 2014 av malmanomar Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Jeg prøver ihvertfall å være saklig (det stopper her), ikke en drittunge som tror han vet alt blant voksne som vet MYE mer!!! Lenke til kommentar
malmanomar Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Jeg prøver ihvertfall å være saklig (det stopper her), ikke en drittunge som tror han vet alt blant voksne som vet MYE mer!!! Det stopper med at du kaller meg en drittunge? Nææei, det gjør det vel ikke. Jeg er 42, hvor gammel er du? Hvis du mener du vet så mye mer utfra det lille vi har snakket, må jeg replisere med at det egentlig virker som du vet mye mindre. Kan ikke du sende meg en PM med hva du vet som er så "mye mere" enn det jeg vet, eller bare holde kjeft, hva? Endret 29. juni 2014 av malmanomar Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er bare å legge vekk disse videoene dine, det er en nyhet som vi diskuterer her (du kan lese om den på forrige side) og ikke alt annet... vil du poste videoene kan du opprette en egen tråd. Misforstå meg rett... jeg sier ikke at intelligent liv ikke eksisterer på andre planeter så den kan du bare spare meg for. Det jeg sier at du kan ikke dra den forklaringen frem HELE TIDEN du ser noe på ett bilde du ikke vet hva er!!! Jo takk, jeg skjønte selvfølgelig at du ikke var for dum til ikke å tro på liv på andre planeter. Jaha, så du avfeier å i det hele tatt vurdere Colares saken. Dere slutter aldri å forbløffe. Kan legge en spoiler over den siste videoen om Colares-saken da, så ikke bevisene skal stikke deg i øynene. Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Jeg prøver ihvertfall å være saklig (det stopper her), ikke en drittunge som tror han vet alt blant voksne som vet MYE mer!!! Det stopper med at du kaller meg en drittunge? Nææei, det gjør det vel ikke. Jeg er 42, hvor gammel er du? Hvis du mener du vet så mye mer utfra det lille vi har snakket, må jeg replisere med at det egentlig virker som du vet mye mindre. Kan ikke du sende meg en PM med hva du vet som er så "mye mere" enn det jeg vet, eller bare holde kjeft, hva? For meg virker det som om du har funnet en egen religion... nemlig utenomjordisk liv. Tenker du sitter å ser timesvis på Youtube-videoer og svelger alt du ser noe som gjør deg 100% overbevist om at intelligent liv utenomjorda eksisterer og at de besøker jorda ved jevne mellomrom. Du googler og leser artikler så sent på natta at det går ut over arbeidet (om du har noe) og siler ut ALT som støtter din egen oppfattelse og alt annet blir bare dumpet ut av hodet ditt. Deretter går du på flere diskusjonsforum med en holdning om at ALLE som ikke tror at ALT som er litt mystisk er romskip er totalt IDIOTER og du har begynt å omtale dem som "dere". "Dere" er altså ett negativt bokmerke på alle som er uenige med deg og ikke svelger alle Youtube-videoer rått. Bare kommentaren uthevet i siteringen ovenfor sier jo litt... alle som ikke tror på liv på andre planeter er dumme etter din oppfatning. Det sier jo litt... Det triste er at folk over 40 år kan oppføre seg slik... og faktisk ikke forstå bedre!! Lenke til kommentar
malmanomar Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er bare å legge vekk disse videoene dine, det er en nyhet som vi diskuterer her (du kan lese om den på forrige side) og ikke alt annet... vil du poste videoene kan du opprette en egen tråd. Misforstå meg rett... jeg sier ikke at intelligent liv ikke eksisterer på andre planeter så den kan du bare spare meg for. Det jeg sier at du kan ikke dra den forklaringen frem HELE TIDEN du ser noe på ett bilde du ikke vet hva er!!! Jo takk, jeg skjønte selvfølgelig at du ikke var for dum til ikke å tro på liv på andre planeter. Jaha, så du avfeier å i det hele tatt vurdere Colares saken. Dere slutter aldri å forbløffe. Kan legge en spoiler over den siste videoen om Colares-saken da, så ikke bevisene skal stikke deg i øynene. Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Jeg prøver ihvertfall å være saklig (det stopper her), ikke en drittunge som tror han vet alt blant voksne som vet MYE mer!!! Det stopper med at du kaller meg en drittunge? Nææei, det gjør det vel ikke. Jeg er 42, hvor gammel er du? Hvis du mener du vet så mye mer utfra det lille vi har snakket, må jeg replisere med at det egentlig virker som du vet mye mindre. Kan ikke du sende meg en PM med hva du vet som er så "mye mere" enn det jeg vet, eller bare holde kjeft, hva? For meg virker det som om du har funnet en egen religion... nemlig utenomjordisk liv. Tenker du sitter å ser timesvis på Youtube-videoer og svelger alt du ser noe som gjør deg 100% overbevist om at intelligent liv utenomjorda eksisterer og at de besøker jorda ved jevne mellomrom. Du googler og leser artikler så sent på natta at det går ut over arbeidet (om du har noe) og siler ut ALT som støtter din egen oppfattelse og alt annet blir bare dumpet ut av hodet ditt. Deretter går du på flere diskusjonsforum med en holdning om at ALLE som ikke tror at ALT som er litt mystisk er romskip er totalt IDIOTER og du har begynt å omtale dem som "dere". "Dere" er altså ett negativt bokmerke på alle som er uenige med deg og ikke svelger alle Youtube-videoer rått. Bare kommentaren uthevet i siteringen ovenfor sier jo litt... alle som ikke tror på liv på andre planeter er dumme etter din oppfatning. Det sier jo litt... Det triste er at folk over 40 år kan oppføre seg slik... og faktisk ikke forstå bedre!! Send meg en PM, spammer. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er bare å legge vekk disse videoene dine, det er en nyhet som vi diskuterer her (du kan lese om den på forrige side) og ikke alt annet... vil du poste videoene kan du opprette en egen tråd. Misforstå meg rett... jeg sier ikke at intelligent liv ikke eksisterer på andre planeter så den kan du bare spare meg for. Det jeg sier at du kan ikke dra den forklaringen frem HELE TIDEN du ser noe på ett bilde du ikke vet hva er!!! Jo takk, jeg skjønte selvfølgelig at du ikke var for dum til ikke å tro på liv på andre planeter. Jaha, så du avfeier å i det hele tatt vurdere Colares saken. Dere slutter aldri å forbløffe. Kan legge en spoiler over den siste videoen om Colares-saken da, så ikke bevisene skal stikke deg i øynene. Virket det som om jeg hadde tenkt å si noe mer? Pass på å ikke spam tråden selv, da... Jeg prøver ihvertfall å være saklig (det stopper her), ikke en drittunge som tror han vet alt blant voksne som vet MYE mer!!! Det stopper med at du kaller meg en drittunge? Nææei, det gjør det vel ikke. Jeg er 42, hvor gammel er du? Hvis du mener du vet så mye mer utfra det lille vi har snakket, må jeg replisere med at det egentlig virker som du vet mye mindre. Kan ikke du sende meg en PM med hva du vet som er så "mye mere" enn det jeg vet, eller bare holde kjeft, hva? For meg virker det som om du har funnet en egen religion... nemlig utenomjordisk liv. Tenker du sitter å ser timesvis på Youtube-videoer og svelger alt du ser noe som gjør deg 100% overbevist om at intelligent liv utenomjorda eksisterer og at de besøker jorda ved jevne mellomrom. Du googler og leser artikler så sent på natta at det går ut over arbeidet (om du har noe) og siler ut ALT som støtter din egen oppfattelse og alt annet blir bare dumpet ut av hodet ditt. Deretter går du på flere diskusjonsforum med en holdning om at ALLE som ikke tror at ALT som er litt mystisk er romskip er totalt IDIOTER og du har begynt å omtale dem som "dere". "Dere" er altså ett negativt bokmerke på alle som er uenige med deg og ikke svelger alle Youtube-videoer rått. Bare kommentaren uthevet i siteringen ovenfor sier jo litt... alle som ikke tror på liv på andre planeter er dumme etter din oppfatning. Det sier jo litt... Det triste er at folk over 40 år kan oppføre seg slik... og faktisk ikke forstå bedre!! Send meg en PM, spammer. Å alle som er uenige med deg er så klart en spammer... ett uttrykk du trolig bruker når du går tom for argumenter, altså OFTE! 1 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 ÅHERREMINGUD! Vet dere hva de hesteskoformede lysene er? De er rett og slett hesteskoene til Sleipner, hesten til selveste Odin som løper over himmelen!!!!! Det er klart at Sleipner må ha lysende sko siden han er en fantastisk og overjordisk hest på alle måter. Jeg melder meg inn i norrøn mytologi tvert. 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 UFO-mysteriet er løst, flesteparten av profflyvernes UFO-rapporter i Blue Book var CIAs den gang topphemmelige testflyvninger med spionflyet U2. Først nå innrømmer CIA det: "Det var oss." http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/07/03/cia-om-ufo-mysterium-det-var-oss 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 UFO-mysteriet er løst, flesteparten av profflyvernes UFO-rapporter i Blue Book var CIAs den gang topphemmelige testflyvninger med spionflyet U2. Først nå innrømmer CIA det: "Det var oss." http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/07/03/cia-om-ufo-mysterium-det-var-oss Løgn. Dette er kun snakk om 50-60 tallet. Og uansett er Blue Book og måten USA og andre lyver og misbruker statistikken pinlig avslørende. Du står nemlig fritt frem til å forsøke å forklare alle de andre UFO-observasjoner gjort gjennom alle de andre titalls årene. Mange har gjort dette og konklusjonene deres varier ifra "... dette er ikke relevant for nasjonal sikkerhet" (mens de i skjul fortsetter å samle inn data i flere tiår om UFO-fenomenet.) Eller hva med en konklusjon som "...en brøkdel av UFO-observasjonene kan overhodet ikke forstås med konvensjonelle forklaringer. Derfor blir en tvunget til å konkludere noe helt annet. Nemlig etter å ha sett på dataene, alle radarobservasjonene, alle filmene, alle vitneutsagnene gjennom alle disse tiårene osv., blir en nødt til å konkludere med at i alle fall NOEN av UFOene som blir observert er ET eller intelligent styrt og ikke styrt av mennesker." (Sitert etter hukommelse, bare å søke etter UFO-rapporter, så finner man begge sider av saken." "Remember reports of unusual activity in the skies in the '50s? That was us." Hvorfor må du på død og liv fremstille det som at selve "UFO-mysteriet" er løst og insinuere at et klassifisert amerikansk luftforsvarsprosjekt som ble utviklet i løpet av en tidsperiode liksom skal bevise at alle UFOer har en "naturlig" forklaring? Særdeles uærlig. Skuffende SeaLion. Meget skuffende. Jeg vet at vi ikke er enig, men jeg visste ikke at du likte å bruke propaganda på denne måten. Så da venter jeg i spenning på at du forklarer alle UFO observasjoner gjort utenom denne perioden. Lykke til. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) I begynnelsen av videoen ser man et objekt som tilsynelatende beveger seg i retning mot en kraftlinje. Hastigheten virker ganske høy, i og med at avstanden mellom kraftlinjen og objektet blir synlig tilbakelagt i løpet av de to-tre sekundene begge deler er i fokus. Merk at begge deler er i fokus, forresten, fordi ettersom avstanden mellom objektet og kraftlinjen blir mindre, vises undersiden av objektet. Noe som ville hendt dersom et objekt var festet til en kraftlinje, og hadde en liten svingfart. Senere i vidoen etter et pussig "klipp", virker det som at objektet har blitt flyttet: Stopp videoen der flyet "passerer" objektet. Objektet er tydelig plassert mye nærmere lensen enn flyet. Og da snakker vi mye nærmere. Dette tyder på at "objektet" er pitte-lite. Grunnen til at kameramannen "mister" objetet fra synet hele tiden, er fordi han skifter fokus. Vi får vist objektets flere "sider", men samtidig står det hele tiden stille ift. kamera. Dette tyder på at objektet er forankret i noe. Det ser ikke ut til å "sveve" i det hele tatt, men heller være festet på vindusruten med lim av et slag, eller i tråd noen få centimeter forbi vindusruten. Endret 10. juli 2014 av cuadro 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 I begynnelsen av videoen ser man et objekt som tilsynelatende beveger seg i retning mot en kraftlinje. Hastigheten virker ganske høy, i og med at avstanden mellom kraftlinjen og objektet blir synlig tilbakelagt i løpet av de to-tre sekundene begge deler er i fokus. Merk at begge deler er i fokus, forresten, fordi ettersom avstanden mellom objektet og kraftlinjen blir mindre, vises undersiden av objektet. Noe som ville hendt dersom et objekt var festet til en kraftlinje, og hadde en liten svingfart. Senere i vidoen etter et pussig "klipp", virker det som at objektet har blitt flyttet:Stopp videoen der flyet "passerer" objektet. Objektet er tydelig plassert mye nærmere lensen enn flyet. Og da snakker vi mye nærmere. Dette tyder på at "objektet" er pitte-lite. Grunnen til at kameramannen "mister" objetet fra synet hele tiden, er fordi han skifter fokus. Vi får vist objektets flere "sider", men samtidig står det hele tiden stille ift. kamera. Dette tyder på at objektet er forankret i noe. Det ser ikke ut til å "sveve" i det hele tatt, men heller være festet på vindusruten med lim av et slag, eller i tråd noen få centimeter forbi vindusruten. Tja, det er godt det fins så mange andre bevis for UFO-fenomenet og flyvende tallerkener.Har du undersøkt nærmere offisielle rapporter, radardata osv.? Tror du vil finne det uhyre mer interessant enn en liten filmsnutt fra jøderøret... Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Synd at du tilsynelatende allerede har bestemt deg da. Trodde du var en som likte bevis jeg. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Og data fra radarer og kameraer er...? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg har hverken blitt linket "data" fra radarer eller kameraer, og langt lengre fra fått en konsist argumentasjon for hvordan dette tyder på UFOer. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ja, som sagt. Du har allerede bestemt deg.Du er tilsynelatende så sikker at du ikke engang er nysgjerrig på dette.(?)Jeg har veldig lite lyst til å hjelpe deg på vei ved å linke noe. Jeg tror jeg kjenner deg godt nok til å vite at det er totalt fåfengt. Eneste måten jeg kan se for meg at du opplyser deg selv om emnet er om du gjør en innsats nesten fullstendig av egen vilje eller opplever noe selv.Det er veldig lett og raskt gjort å starte å finne informasjon som burde gjøre all og enhver som ikke har satt seg særlig inn i temaet forferdelig nysgjerrig på hva observasjonene av disse totalt uforklarlige UFOene kan være. Dessverre virker det som at du heller ønsker å sette deg på bakbeina og få servert alt dette på et sølvfat.Jeg trodde som sagt at du var en som likte bevis.Dette er tross alt en stor, stor sak. Hvis det er ET er det vel den største oppdagelsen i menneskehetens historie. Men du bruker vel barberbladet allerede her...?Hvorfor oppsøker du ikke disse bevisene?Istedenfor velger du å sitte her og kritisere én jøderør-video blant tusenvis av andre kilder? Til hvilken hensikt? Er det for å passe å at ingen lar seg lure av videoen? Eller er det for å styrke din egen personlige tro at du gjorde det? Kun du som vet.Tror du ikke det er mer effektivt og lærerikt å oppsøke bevis og kilder på egenhånd? Hvis du er ute etter "Sannheten" da, og ikke kun å befeste din egen versjon av den i ditt eget sinn, eller å passe på at alle andre også lærer din sannhet.For all del, jeg må ta med en ansvarsfraskrivelse her da, hehehe... Kan hende du har lært om det, selv om du ikke gir inntrykk av det overhodet. Synd at du holder det for deg selv isåfall. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ja, som sagt. Du har allerede bestemt deg. Du er tilsynelatende så sikker at du ikke engang er nysgjerrig på dette.(?) Nei, og nei igjen. Du tar helt feil om meg, og mer enn det har jeg ikke tenkt til å diskutere min person. Ei heller er jeg interessert i dine spekulasjoner om hvilken "kunnskap" jeg har innenfor tema. Jeg er interessert i din, om du i det hele tatt har noen - enn sålenge fronter du tomme ord. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Som jeg trodde. Kanskje vi snakkes en annen gang. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Colares video, morsomt Skjedde i 1977, men datoen på ( det mest troverdige opptak av en flygende tallerken jeg noensinne har sett), er 1996. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå