Arne Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hei, Jeg trenger å fjernstyre en datamaskin med windows XP (tror jeg). Dersom jeg bruker windows sin remote desktop eller CoRD på mac, får jeg opp at "Brukeren *** er allerede pålogget, og du må avbryte sessionen og starte en ny hvis du vil logge deg på" og så videre. Dersom jeg derimot bruker et annet, tilsvarende program, dameware, kommer jeg rett inn uten problemer. Hva skjer hvis jeg trykker "ja" på å starte ny session og ignorerer advarselen? Jeg har ikke mulighet til å prøve dette selv da det ikke er min egen datamaskin jeg skal koble meg på. Vi har vanligvis en datamaskin på det aktuelle brukerstedet med ferdig rigget remotedesktop via Dameware (som sagt fungerer dette utmerket), men jeg ønsker å koble meg til hjemmefra. Takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det kan være meldingen du får er grunnet at rdp allerede er logget inn på fra en annen remote destinasjon, og du dermed bare avbryter at denne klienten er logget på via rdp. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Da får jeg kanskje konsultere med systemansvarlig før jeg foretar meg noe mer. Slik jeg forstår det er det også mulig å logge inn med multiple sessions, men at dette ikke er mulig fra mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå