Klompisify Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hei, jeg startet en facebook side som inneholder bilder som folk kan like og bare se og flire av, litt av de samma bildene som er på artige. Men, jeg lurte på hvordan jeg kan få mange til å like siden? Noen forslag??? Send pm hvis du vil vite siden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Men, jeg lurte på hvordan jeg kan få mange til å like siden? Noen forslag??? Ved å ikke poste bilder slik de på artige.no 2 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Skulle jeg ha fått et team som hjalp meg å lage sider osv.? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Ditt eneste håp er å lage ei skikkelig nettside med brukerstyrt opplastning av bilder, og upvote-system for å sortere ut det beste. Drit i facebook og artige. Endret 12. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Hmm, kan bli vanskelig for meg det ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hvis dere sjekker "Geirs bildetråd" kan det gi en indikasjon på hvor vanskelig det er å finne genuint morsomme bilder ute på nettet. 99.999999999 ..... av det som man kommer over er "spritet" opp med diverse forklarende tekst osv. Nei, det er ikke lett å "skille seg ut" ved å være kvalitetsbevisst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå