desnake Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Heisan Jeg pleier å kopiere inn alle filmer og tv serier jeg kjøper på datan for også laste dem over på media senteret vårt i stua. Pleier også og beholde filene på pcen min siden det hender jeg ser film eller serier på den. Har små disker så divx filene er litt spredd rundt, det jeg lurer på er om noen vet om et program der man kan legge til alle filene og sortere dem, hente ned cover og film info fra nettet automatisk eller manuelt og legge til for å deretter bla rundt i ett program for å finne filmer å serier, gjerne med søke funksjon. Litt slik som disse dvd katalog programmene som finnes, bare at jeg ønsker at jeg å spille av filmene rett fra lista siden jeg har sikkerhets kopiene mine i divx format. Blir jo litt som ett media center, men ønsker noe veldig enkelt som kun er til film og serier i windowed mode ikke fullscreen som bruker laaaang tid på og åpne seg. Noen som vet om noe? har surra rundt på nettet i lang tid og finner lissom ikke helt det jeg leter etter :| mvh marius Lenke til kommentar
desnake Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 24 stykker og ingen som vet om noe jeg kan PRØVE en gang? Er jeg altfor spesefik tro eller finnes det ikke noe slikt program? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Aldri prøvd programmet selv, men XBMC bør vel fungere. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Har prøvd det og Media Portal Men tenkte mer i rettning av ett lite program som er i window mode ikke et media center program som kjører fullscreen med masse ekstra ting Men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå