Scotty Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hei! Lurer på hvilken størrelse på SSD hardisker som anbefales? Har en Macbook Pro med Mountain Lion som jeg ønsker å få opp farta på. Takk Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 En Lion installasjon tar ca 12 GB, vil tippe ML er noe de samme. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tror ikke du skal tenke på at det blir for lite plass til OSet. Tenk heller på hvor mye plass du vil ha til personlige saker, og da har jeg erfart at det ikke lønner seg å være gnien. Dersom du først skal operere MBPen din kan du jo vurdere å bytte ut SuperDrive'en med din eksisterende optiske HDD eller en med mer kapasitet, og gi OSet en minimal SSD på kanskje 64GB? Optiske lesere brukes jo mindre og mindre for tiden og jeg personlig bruker aldri min lengre (tror faktisk den er ødelagt ). Det er faktisk mulig å fjerne denne og heller sette en feit harddisk der, så gir du bare OSet en kjap SSD og putter applikasjoner du vil laste raskt der osv, og putter bilder, musikk, filmer, dokumenter osv på den optiske harddisken. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Må si at det har jeg gjort og det funker utrolig bra Farten til SSD og størrelsen til en HD, super kombinasjon. Kjøpte et etui til DVD rommet som jeg tok ut, så kan jeg koble det til med USB. Noe som en trenger en gang i blandt Lenke til kommentar
M4ngo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 12,44gb tar mountain lion 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå