Billon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 hallo, vurderer å kjøpe Dark souls for ps3 fra playx.no eller zavvi.com for 200 kr. Noen som har vært borti de sidene før? eller om noen kunne kanskje peke mot en stolbar side som selger dark souls for like mye =) Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har vært borti begge, og begge er som man kan forvente - helt OK. Zavvi.com er britisk så ordre der vil bruke en del lengre tid på å komme fram. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Vært borti Zavvi, billig og fikk det jeg bestille innen rimelig tid av hva man kan forvente fra England. Også opplevd at en ordre fra Zavvi (som jeg tror er samme folka som bak play.com) ble ødelagt i posten, og fikk da refundert pengene mine enkelt og greit. Godtok ikke fotobevis men måtte sende det ødelagte produktet til England, men fikk refundert returporto også. (Nesten litt rart når rekomandert post til England gjorde at de overførte dobbelt så mye som produktet kostet, men viser i allefall at de er til å stole på! ) Lenke til kommentar
Billon Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 ^Nice, Kommer til å gå for zavvi hvis jeg ikke finner en "bedre" side. fant dark soul for 143 kr på biit.no. De påstår at de sender varen innen 24 timer. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 På biit kommer vel frakt i tillegg (siden det egentlig er amazon)? Dark souls koster jo uansett £15 til PS3 på zavvi, med gratis frakt. Vært borti Zavvi, billig og fikk det jeg bestille innen rimelig tid av hva man kan forvente fra England. Også opplevd at en ordre fra Zavvi (som jeg tror er samme folka som bak play.com) ble ødelagt i posten, og fikk da refundert pengene mine enkelt og greit. Godtok ikke fotobevis men måtte sende det ødelagte produktet til England, men fikk refundert returporto også. (Nesten litt rart når rekomandert post til England gjorde at de overførte dobbelt så mye som produktet kostet, men viser i allefall at de er til å stole på! ) Når jeg tenker meg om så har et par pakker fra zavvi forsvunnet, men det er vel mest postens skyld. Zavvi har vært behjelpelige og sendt nytt produkt kostnadsfritt hver gang. Det forutsetter imidlertid at man venter 21 virkedager fra da pakken ble sendt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har bare gode erfaringer med Playx.no. Har kjøpt både spill og filmer derfra. De sender vel varene fra Sverige, om jeg ikke tar helt feil. Har vel tatt 2-3 dager som regel, om de har varene på lager da selvsagt. Tidligere så tok det lang tid før en vare kom inn på lager, så jeg sendte en epost, om jeg heller kunne få velge en av samme tittel, bare den var et hakk bedre, og prisen var og litt høyere. Fikk mail tilbake at det var ok. De sendte så den bedre utgaven istedenfor og jeg slapp å betale mellomlegget. Jeg syntes ihvertfall at de har god service og gode priser, men prisene kan variere selvsagt. Om valget var Playx.no og zavvi.com, så ville jeg klart valgt Playx pga: - Slipper å tenke på tollen og 200,- kronersgrensen. - Litt raskere levering, også har muligens en minstre sjanse for at pakkene forsvinner under levering. Men valget må man selvsagt ta selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå