FreeakZone Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hei, Har fått mistet ipadden min i gulvet, og selvfølgelig knuste skjermen. Det jeg er ute etter er om dette firmaet "ireparasjon" er til og stole på? er det noen som har vært borti dette før? www.ireparasjon.com Er det noen som har noe bedre og anbefale? dem skifter org skjerm for 1200,- er det billig iforhold til annet? Sier Takk på forhånd! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Prøv http://www.epledeler.no/category.php?id_category=16, de er både flinke og raske Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) ireparasjon.com ser rimelig useriøst ut. Com-domene tyder på manglende organisasjonsnummer eller utenlandsk firma. Blant annet ser det ut som mye av teksten er oversatt på Google Translate "Sprakk skjermer, ødelagte LCD-skjermen, synkronisering problemer, Main Board, you name it, vi har løsningen." "Vi gir deg 100% sikre". "Hvis ikke gir deg penger tilbake". "Frakt inkludert ikke i denne tjenesten" "Ta kontakt så er vi behjelpelige så godt vi kan forget." For ikke å glemme følgende betingelser: "Apple sin garanti frafaller ved reparasjon av enheter." "iReparasjon erstatter ikke produkter som blir borte i Posten" Blir produktet borte så er det altså du som må kontakte Posten for å ordne opp... alle vet at det er avsender som må gjøre dette. Nei, jeg hadde aldri brukt dette "firmaet" til noe som helst. Bruk heller et velrennomert og seriøst firma. Selv om de er litt dyrere, så er det verdt tryggheten. Endret 12. august 2012 av Bergendahl Lenke til kommentar
FreeakZone Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Enig der. Den har blitt -sendt til epledeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå