Hans-Ragnar Olsen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Et lite føll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Mye støy i bildet, ville isolert motivet mer. Ville prøvd fra en annen vinkel og unngått så mye skygger og utbrente detaljer. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Blender Hans... Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Mye støy i bildet, ville isolert motivet mer. Ville prøvd fra en annen vinkel og unngått så mye skygger og utbrente detaljer. Hei. Takker for kommentar. Ja,jeg vet at det er en del feil her. Syøy og utbrente områder er jeg fullstendig klar over, noe som jeg kommer til å ta med meg videre, og da mener jeg gjøre ting på den rette måten senere.:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Blender Hans... Hei. Ja,det er jeg veldig klar over, men dette bildet er også fra vår ferietur i Sverige, men jeg har merket meg det med blenderen som du har sagt ,nå etter fototuren vi hadde i Oslo.Så mine nye bilder som kommer etterhvert blir nok mye bedre håper jeg. Jeg var klar over en del pepper på dette bildet, men man lærer jo av det også.Prøver å komme mye bedre tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg