jeric35 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg hara XP SP1 på in maskin. Når jeg skal slukke maskinen, lukker den ned, men den restarter umiddelbart. Eneste måten jeg kan slukke maskinen på er å trekke ut kontakten (ikke særlig smart) Noen hints? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kan hende du har for liten plass på c: slik at xp ikke klarer å lagre sånn fil av ett eller annet slag. XP gjør jo det når du avslutter slik at du kan starte opp med sist fungerende inst. ol. Var borti det en gang. Hadde bare noen 100 meg ledig og da gikk det ikke ann å skru av. Partisjonerte om og re-install av xp. Funka helt fint. Eller kanskje en re-install er tingen Lenke til kommentar
jeric35 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Takk for tipset, men jeg har ca 10 GB ledig på disken så det burde være nok. Men jeg tar imot alle tips med stor takk! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ACPI, strømforsyningprob. kanskje ? Sjekk i Bios power OFF på bryterfunksjon og/eller instillinger i Win. for strømfunksjoner. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei Har du et ganske nytt Logitech tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå