Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Treng hjelp til kjøp av hodetelefoner (2 par sendt i retur no)

amumar

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje nokon ekspert på området, og ikkje er det særlig til hjelp å få på lefdal og elkjøp heller (utvalget er vel heller ikkje noko å skryre av)

Første paret eg kjøpte var av merket Sandstrøm, type bluetooth (ikkje å anbefale)

Andre paret var Philips O'Neills The Stretch (mykje støy som forplanta seg i plast bøylen, svært irriterande..)

Konklusjon: Eg treng verkeleg hjelp, og nye impulsar - så eg skal prøve å gjere dette så oversikteleg som mogleg.. ;)

Type: Over ear med kontroll og mic. (for HTC One X)

Pris: The Stretch betalte eg (utruleg nok) 699,- for, og eg vil helst halde meg i det området, i vertfall under 800,-

Bruksområde: Skal i hovedsak brukast i lag med mobilen, så kontroll og mic er nesten eit krav, Dei må sitte god, då eg vil bruke desse til trening (jogging og sykling)

Utforming: Har ikkje så strenge krav til utsjånad, men dei må sitte godt på haudet, ligge godt på ørene, ikkje vere for stramme, behagelige å bruke i eit par timar i gongen.

Håper dette ikkje vart for mykje rot, og at eg kan få nokre gode tips her inne..for eg har mest gitt opp..

-amumar-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...