zhY Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg trenger litt hjelp! jeg leier for øyeblikket en leilighet. Der huseier har sagt vi kan dele på internett regningen. Men problemet er at om jeg skal kunne dra nytte av internettet hans, så ender det med at han har dårlig signal oppe i huset sitt. Han har en Jensen AL 89300 router.Er det mulig og serie koble den mot en annen router slik at begge kan sitte på internette samtidig? og hvordan gjør jeg det? evt andre ting jeg kan prøve for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Om det er den totale båndbredden det skorter på, så er løsningen å oppgradere linjen, eller installere ny linje hos deg. Om det kun er på wlan det er problemer så kan en router til løse saken. Da kobler du ny routers wan mot eksisterende lan. Lenke til kommentar
zhY Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Han har 70mbit linje. så er nok ikke det som er problemet! Men kan den da kobles opp imot andre merker enn jensen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå