Gå til innhold

Just Cause 2 multiplayer, 48 timer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kun rundt tre timer selv, men det var en morsom opplevelse! Etter å ha herjet rundt med bl.a. en tank og speedbåten med påmontert maskinkanon hoppet jeg inn i et kamphelikopter og fløy til Mile High Club, som var overstrødd med spillere. Andre fly og helikoptre kretset sky-plattformen som sultne haier, og jeg pepret løs uten diskresjon på alt som beveget seg. Vanlig PvP med håndvåpen fungerte dårlig i stresstesten, dette p.g.a. begrensninger i koden, men det vil visstnok fungere mye bedre når koden er klar for å kjøres på vanlige servere (jeg tømte to magasin i en type i en base, uten at han tok skade, og han skjøt tilbake på meg med samme resultat).

Etter at jeg gikk lei av å bombardere MHC fløy jeg til en av byene og drepte noen spillere der, før jeg endelig fikk litt motstand i form av andre helikoptre som gikk inn for å "ta meg". Jeg drepte eller jaget vekk samtlige, og overraskende nok ble jeg ikke drept en eneste gang i løpet av timene jeg herjet i stresstesten, som fungerte over all forventning med tanke på at det på et tidspunkt var opptil 1900 spillere pålogget – samtidig!

For å gi et inntrykk av hvor mange spillere som deltok: på bildet ser dere kun en håndfull av de. Det hele forløp helt glatt på min maskin med I7 930 og 5870HD, med alle innstillinger på maks (NB! Jeg angrep ingen i løpet av det felleshoppet; synes ikke det er moro å ødelegge for de som organiserer slike aktiviteter):

post-67695-0-48612300-1344896042_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...