eiriksen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg prøver å hjelpe en fyr, han sier temperaturen er på 70 grader. Vifta hans er først kjøleribbe, vifte og så kjøleribbe igjen , den skulle klare en Athlon 3000 ifølge det som står på vifta. Lenke til kommentar
Hyllekjeks Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Min var rundt 50 før jeg skiftet til skyhawk kabinett da ble den 80C Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du tenker vel på denne Taisol kjøleren tenker jeg? Den skulle da vel ikke være så ille? 70 grader høres altfor mye ut. Kan dere teste med kabinettdøren åpen også og se om situasjonen blir bedre da? Hva er system temp. når han får 70 grader på CPU? Til Hyllekjeks, så bør du sjekke ventilasjonen i kabinettet ditt. Det enkleste er faktisk å fjerne de to nederste PCI dekslene, slik at kaldluft strømmer inn der. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg prøver å hjelpe en fyr, han sier temperaturen er på 70 grader. Vifta hans er først kjøleribbe, vifte og så kjøleribbe igjen, den skulle klare en Athlon 3000 ifølge det som står på vifta. Hvilket kab. har denne fyren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå