Gå til innhold

Jobb på Bunnpris?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta den jobben du får ! vær flink gutt og gjør litt esktra og få en god tone med sjefen og andre ansatte og gjør mer en du blir bedt om , Om det er noe som er veldig ille der så kan du ta det opp med ledelsen siden det er en butikkjede så du trenger sjeldent og konfrontere sjefen direkte , Uansett ta jobben , tjen penger og gjør en bra jobb så får du en god CV med en god referanse på !

Lenke til kommentar

Enig med Eriksendrul.

Som 18-åring bør en være fornøyd med den lønnen man får, så lenge den er innenfor fornuftige rammer. Og gjør ditt ytterste for å gjøre en god jobb.

Det er mye mer enn lønn som er gull verdt når man er uerfaren i arbeidslivet, som erfaring og en god referanse. Det kan være et springbrett til bedre betalte jobber senere.

De aller fleste begynner på "bunn" (ikke nødvendigvis bunnpris, riktignok ;) ), om man ikke går fra lang utdanning og rett ut i arbeidslivet. Som 18-åring bør man ikke forvente så mye, men det er jo lov å se seg om etter en bedre betalt jobb og tjene i hvert fall noe penger og få erfaring i den tiden man kikker.

Lenke til kommentar

Jeg har IKT utdanning men har ingen lærlingsplass , jeg fant meg jobb på en bensinstasjon og jeg gjør mitt for at ting skal bli gjort + litt til , Sjefen er strålende fornøyd og jeg får bonus i slutten av månden , Jeg tjener ikke all verden men så lenge sjefen er fornøyd og jeg kommer presis og sier ifra i gooood tid om jeg ikke kan møte på jobb kommer den sjefen jeg har nå til og legge inn masse gode ord om meg til andre steder jeg søker jobb og eventuelt ditt jeg søker lærlingsplass !

Gode referanser er nesten bedre bevis på dyktighet og punktlighet en hva et vitnemål gjør ! det finnes mange personer med mye penger som aldri har hatt noe annet en gode referanser !

Lenke til kommentar

Tusen takk for gode tips dere! Jeg fant ut at de følger tariff, som vil si at jeg får 139,- i timen, pluss UB tillegg om jeg jobber mer enn 50 timer i måneden. Ganske grei lønn det vil jeg si ;) Da blir det Bunnpris på meg! :) Gode referanser et et must når man søker rundt, så det skal jeg gjøre alt jeg kan for å kunne få også herfra når jeg trenger det i fremtiden!

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Men på denne butikken jeg har fått jobb på, så ansetter de ingen under 18 år, fordi de kan ikke være helt fleksible til å kunne jobbe hvor som helst som de over atten kan.

jobbe med hva som helst, som kassearbeid osv*

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Men på denne butikken jeg har fått jobb på, så ansetter de ingen under 18 år, fordi de kan ikke være helt fleksible til å kunne jobbe hvor som helst som de over atten kan.

jobbe med hva som helst, som kassearbeid osv*

Ja, man må være over 18 for å kunne selge alkohol også. Så de fleste butikker ønsker vel i utgangspunktet ansatte som er over 18 år.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er blitt tilbudt jobb på Bunnpris, har noen jobbet der tidligere og har erfaring med lønn, arbeidsoppgaver osv? Jeg vet hva tariffen ligger på, men vet ikke om de benytter den... Jeg er 18!

Nesten alle de store matvarekjedene benytter seg av tariffen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...