Hei Sveis Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tomatsaus og kjøttdeig med pasta må være Guds underverk. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Jeg har ennå til gode å spise noe som er bedre. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hjemmelaga er bedre! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tomatsaus og kjøttdeig med pasta må være Guds underverk. Dolmio er OK det, men her er hva jeg hadde til middag idag: Alt bortsett fra osten og brødet er hjemmelaget og forberedt med mine egne hender og kokkeskills! -frank Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har du laget chips på egen hånd også, Frank? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tror ikke de er laget selv, eller ketchup Har selv laget chips og hamburger brød selv, og det er både godt, også føles det bra å spise siden jeg da vet hva som er er i. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 hehe eneste som kan kallest hjemmelaget er vell selve burgeren OM han laget den selv da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå