NiJoh Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg er en gutt på 18 år. God kondisjon og godt trent, slank. Problemet mitt er at jeg er avhengig av coca cola. Koffeinen gjør at jeg ikke får sove om kvelden. Kan noen gi meg tips til åssen jeg skal klare å stoppe å drikke coca cola? Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ikke kjøp det. This. Edit: OM&M! Endret 10. august 2012 av Chikaplouw Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Drakk cola daglig til den 28. juni i år. Bestemte meg for ikke å røre det på lenge. Etter det har jeg ikke inntatt en dråpe brus. Bare vis viljestyrke. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Var bra før, da drakk jeg bare brus i helgene, men i nesten hele forrige skoleår drakk jeg 1,5l cola nesten hver dag. Søvnproblemer kommer pga det. Har kutta ut cola til fordel for noe annet i et par dager nå og det virker. Før drakk jeg bare Cola i helgen, da var det Ok. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ikke kjøp det. This. Edit: OM&M! I thought I was alone. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ikke drikk det? Værre er det vel ikke? Å trappe ned eller annet phony belony er BS, cold turkey er det eneste som funker. Nedtrapping og/eller smarte snarveier og magiske piller er for svake sjeler. Funker gjør det heller ikke. Snakker av erfaring. Mvh Tidligere godtemoms. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det vanskeligste er de første ukene. Etter ca en måned uten så forsvinner abstinensene. Så det gjelder bare å la viljen vinne over kroppen, noe jeg er fullt klar over at til tider er jævlig vanskelig. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ikke kjøp det. This. Edit: OM&M! I thought I was alone. But you're not. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Gjør bevisste valg; kjøp vann istedet (selv om det er fullstendig bortkastet penger i lengden, men først må du bryte vanen ved å kjøpe deg cola). Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Gå över till kaffe. Mycket godare och ett sant nöje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå