medlem-240785 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Er denne pc.n god til, Call of duty Og Lol ( League of Legends) på Max spilling å film, å andre ting. ? Hva mener dere ? å om Alienware er noe å bruke penger på Vis ja. Hvorfor ? Vs Nei Hvorfor? Endret 10. august 2012 av Jarle.M Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Om den klarer oppgavene du beskriver; Ja. Om Alienware er noe å bruke penga på; Nei. (dette gjelder bare stasjonære, de har gode slepbare) Grunnen til at det ikke er et godt kjøp er at det ikke er noe bare i forhold til hva annet du kan få for penga. Du kan få langt kraftigere maskiner for 9500kr, som i tillegg har SSD. Denne maskinen har rett og slett ikke noe i dette prissegmentet å gjøre. Du får til og med andre ferdigbygde som er bedre enn denne. Men hvis du bygger selv kan du helt sikkert få ting som er raskere, kraftigere og tar mindre plass for en mindre sum. Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Om den klarer oppgavene du beskriver; Ja. Om Alienware er noe å bruke penga på; Nei. (dette gjelder bare stasjonære, de har gode slepbare) Grunnen til at det ikke er et godt kjøp er at det ikke er noe bare i forhold til hva annet du kan få for penga. Du kan få langt kraftigere maskiner for 9500kr, som i tillegg har SSD. Denne maskinen har rett og slett ikke noe i dette prissegmentet å gjøre. Du får til og med andre ferdigbygde som er bedre enn denne. Men hvis du bygger selv kan du helt sikkert få ting som er raskere, kraftigere og tar mindre plass for en mindre sum. Jeg mener alienware er for dyrt i forhold til innholdet i kassa, etter min mening så betaler du kun for merket og kassa. regnet ut nå, jeg får en mye bedre pc til den prisen på Komplett!, takk for at jeg ikke brukte de pengene på alienware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå